آنچه از سریال Willow باید بدانید

به گزارش درگ فایل، کمپانی لوکاس فیلم بیشتر زمان خود را در کهکشان های بسیار دور و در حال توسعه فرنچایز بسیار محبوب و برجسته جنگ ستارگان (Star Wars) سپری می نماید. با این حال، حالا در پی آن است تا اثری تازه از مجموعه فیلم های ایندیانا جونز (Indiana Jones) فراوری کند و بار دیگر با سریال ویلو (Willow) به ژانر فانتزی بازگشته است.

آنچه از سریال Willow باید بدانید

سریال ویلو دنباله ای برای فیلمی به همین نام محصول سال 1988 میلادی است. فیلم نامه این فیلم را خود جورج لوکاس (George Lucas) نوشته و ران هاوارد (Ron Howard) نیز سکان کارگردانی آن را در دست داشته بود. باید گفت که این فیلم در مقایسه با آثار فرنچایز جنگ ستارگان و فرنچایز ایندیانا جونز نتوانست به پیروزیت مالی بزرگی در گیشه دست پیدا کند.

همین عدم پیروزیت مالی سبب شد تا از آن موقع تا به امروز، این کمپانی هیچ تلاشی برای ساخت اثری تازه در این فرنچایز نداشته باشد. با این حال، این کمپانی حالا با ساخت سریال ویلو در پی احیای این فرنچایز کلاسیک است، سریالی که از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد و در آن به ماجراجویی های تازه ای از شخصیت ویلو اوفگود پرداخته می شود.

عوامل سازنده سریال Willow

ران هاوارد که سکان کارگردانی فیلم اصلی را در دست داشته بود، در سریال ویلو در کنار کتلین کندی (Kathleen Kennedy) و جاناتان کاسدان (Jonathan Kasdan) وظیفه تهیه نمایندگی اجرایی را در دست دارد. جاناتان کاسدان علاوه بر این نیز قرار است به عنوان مدیر اجرایی سریال فعالیت کند.

جاناتان کاسدان علاوه بر اینکه مدیر اجرایی سریال ویلو است، یکی از نویسنده های این سریال نیز به شمار می رود. از دیگر نویسنده های این سریال نیز می توان جان بیکراستف (John Bickerstaff) و هانا فریدمن (Hannah Friedman) اشاره نمود.

جان ام چو (Jon M. Chu) که بیشتر برای ساخت فیلم آسیایی های خیلی پولدار (Crazy Rich Asians) و فیلم در ارتفاعات (In The Heights) شناخته می شود، در ابتدا به عنوان کارگردان سریال ویلو انتخاب شده بود اما او در ادامه از این پروژه کنار رفت تا وظیفه کارگردانی بر روی دوش استیون ولفندن (Stephen Woolfenden)، جیمی چایلدز (Jamie Childs) و دبز پترسون (Debs Paterson) قرار بگیرد.

داستان سریال Willow

در فیلم اصلی، ویلو افگود در نزدیکی روستای خودش بچه جوانی را پیدا می نماید و همین نیز باعث می شود تا او در پی سرپناهی برای این بچه باشد و در عین حال، از او در برابر جادوگر شروری محافظت کند که می خواهد به او آسیب بزند. با این حال، ویلو خیلی به ندرت روستای خود را ترک می نموده و حالا در مناطقی کاملا ناشناخته واقع شده است.

ویلو در مسیر خود با گروهی از افراد آشنا می شود که به او در سفرش یاری می نمایند. با وجود موانع و مسائل بسیار زیادی که بر سر راه او قرار داشتند، ویلو در نهایت پیروز می شود تا از این بچه محافظت کند و با سربلندی به خانه خودش باز می شود.

در حال حاضر اطلاعات اندکی در خصوص ماجراجویی تازه این شخصیت در سریال ویلو وجود دارد اما مطمئنا در این سریال نیز بیننده ها شاهد داستان ها و ماجراهای تازه و جالب توجهی بر موضوع این شخصیت دوست داشتنی خواهند بود. تایید شده که اتفاقات سریال حدود سه دهه پس از اتفاقات فیلم اصلی جریان دارد. در این سریال تازه، ویلو به زن جوانی به نام کیت یاری می نماید تا برادر ربوده شده اش را پیدا کند.

بازیگران سریال Willow

در فیلم اصلی ویلو، وارویک دیویس (Warwick Davis) نقش شخصیت اصلی داستان را بازی نموده بود و حالا خود او قرار است این نقش را در سریال ویلو بازآفرینی کند. این بازیگر در فیلم های متعددی به صورت مختصر حضور داشته اما با فیلم اصلی ویلو این فرصت را پیدا کرد تا نقشی اصلی را به تصویر بکشد و به معروفیت دست پیدا کند.

وارویک دیویس تنها بازیگر فیلم اصلی نیست که در این سریال تازه حضور خواهد شد. جوان ویلی (Joanne Whalley) نیز قرار است بار دیگر نقشش به عنوان سورشا را بازی کند. سورشا دختر شخصیت شرور باوموردا است که به متحد ویلو تبدیل می شود و در راه محافظت از آن بچه به او یاری می نماید.

در فیلم اصلی، سورشا و مادمارتیگان قسم خوردند که از این بچه مراقبت نمایند و زندگی ای که او سزاوارش است را برای او به ارمغان بیاورند. در فیلم اصلی، ول کیلمر (Val Kilmer) نقش مادمارتیگان را بازی نموده بود اما با توجه به مسائلی که این بازیگر فعلا با آن ها دست و پنجه نرم می نماید، او در سریال ویلو حضور نخواهد داشت.

جدای از این بازیگران و کاراکترهای آشنا، بازیگر تازه ای نیز در سریال ویلو نقش آفرینی می نمایند که از جمله آن ها می توان به ارین کلیمن (Erin Kellyman) در نقش شوالیه در حال آموزشی به نام جید، رزابل لورنتی سلرز (Rosabell Laurenti Sellers)، تونی ریوولوری (Tony Revolori)، الی بامبر (Ellie Bamber) در نقش دوو، دمپسی بریک (Dempsey Bryk)، روبی کروز (Ruby Cruz) در نقش دختر سورشا به نام کیت، امار چندها پتل (Amar Chadha-Patel) در نقش سارقی به نام بورمن و تالیسا گارسیا (Talisa Garcia) اشاره نمود. حضور کریستین اسلیتر (Christian Slater) در نقشی نامشخص و رالف اینسون (Ralph Ineson) در نقش فرمانده بالونتین نیز در این سریال تایید شده است.

تاریخ پخش سریال Willow

کمپانی لوکاس فیلم زیر نظر کمپانی دیزنی واقع شده است و به همین علت نیز سریال ویلو از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فصل اول این سریال هشت قسمت دارد که پخش آن از روز 30 نوامبر 2022 میلادی (چهارشنبه 9 آذر 1401) و به صورت هفتگی آغاز می شود.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1588

به "آنچه از سریال Willow باید بدانید" امتیاز دهید

4 کاربر به "آنچه از سریال Willow باید بدانید" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه از سریال Willow باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید