احمد بهرامی: سطح سلیقه مخاطبان ایرانی بالاست

به گزارش درگ فایل، تهران (پانا) - فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری عصر پنجشنبه 6 خردادماه در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و در سالن شماره 6 پردیس چارسو نمایش داده شد.

احمد بهرامی: سطح سلیقه مخاطبان ایرانی بالاست

احمد بهرامی کارگردان فیلم تحسین شده دشت خاموش پیش از اکران آن در جشنواره جهانی فیلم فجر در سخنانی با تشکر از عوامل این فیلم گفت: واقعا خوشحالم که دشت خاموش جایی اکران می شود که بزرگان سینمای ایران حضور دارند؛ بزرگانی که سال ها فیلم هایشان را می دیدم و از آنها یاد گرفتم.

وی اعلام نمود: وقتی فیلم در یک جشنواره خارجی دیده و جایزه می گیرد، قاعدتا نسبت به آن فیلم حساسیت هایی وجود دارد که دارای چه ویژگی هایی بوده که جایزه گرفته است اما قطعا وقتی یکسری از شما از سالن خارج شوید، خواهید گفت که همین بود!؛ این چیز جدید و عجیبی نیست و می دانم که سطح سلیقه فیلم دیدن ما ایرانی ها خیلی بالاست همان طور که فیلم های خوبی می سازیم و در جشنواره ها می درخشیم.

بهرامی با مقایسه مخاطبان ایرانی و خارجی، نسبت به فیلم دیدن ایرانی ها انتقاد کرد و گفت: در بیش از 20 جشنواره ای که حضور داشتم، از به وجد آمدن مخاطبان پس از تماشای فیلمم متعجب بودم اما می دانم مخاطبان ایرانی اینقدر فیلم خوب می بینید که کمتر پیش می آید با دیدن فیلم ها هیجان زده شوند!

وی همچنین از برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر با وجود محدودیت های کرونایی حمایت کرد و افزود: در این روزهای سخت که چراغ سینماها خاموش شده بود، جشنواره جهانی فجر سبب شد مردم به سینما برگردند و برنامه سینمارفتن به روال قبلی خود برشود و چراغ سینما خاموش نشود.

کارگردان فیلم دشت خاموش در سرانجام با تشکر از مسعود امینی تیرانی فیلمبردار این فیلم و بیان اینکه اگر او نبود، ساختن دشت خاموش میسر نمی شد، مواردی از جوایزی که در جشنواره ها دریافت کرده است، ارائه کرد و گفت: اولین جشنواره ای که رفتیم، جشنواره فیلم ونیز بود و جایزه بهترین فیلم در بخش افق ها گرفتیم و در چندین جشنواره دیگر نیز حضوری خوب و پیروز داشتیم مثل جشنواره هنگ کنگ که علی باقری بازیگر فیلم مان در این جشنواره، جایزه بهترین بازیگر را گرفت و در جشنواره انجمن منتقدان آمریکایی جایزه بهترین تدوین را گرفتیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1087

به "احمد بهرامی: سطح سلیقه مخاطبان ایرانی بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد بهرامی: سطح سلیقه مخاطبان ایرانی بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید