افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم سال جاری اعمال خواهد شد

به گزارش درگ فایل، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم سال جاری اعمال می گردد.

افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم سال جاری اعمال خواهد شد

محسن زنگنه نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس لایحه پیشنهادی دولت با عنوان لایحـه متناسـب سـازی حقـوق کارکنـان دولـت و بازنشستگان کشوری و لشکری از ابتدای مهر ماه سال جاری حقوق تمامی کارکنان دولتی که مشمول قانون خدمات کشوری و لشکری هستند در حقوق پایه حدود سه هزار امتیاز که معادل بیش از یک میلیون تومان است اعمال خواهد شد.

او اضافه کرد: حق عائله مندی 2 برابر و تقریباً بین پنج تا 20 درصد حقوق های مختلف افزایش خواهد یافت و در حوزه اقشار آسیب پذیر که از طرف بهزیستی و کمیته امداد حمایت می شوند، بین 15 تا 30 درصد یاری معیشت افزایش خواهد یافت.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در پرداختی سازمان ها و دستگاه های مختلف فقدان عدالت داریم و بر این اساس فوق العاده ویژه همه دستگاه ها تا 35 درصد افزایش می یابد.

زنگنه بیان نمود: مقدار افزایش دریافتی حقوق بازنشستگان حداقل 900 هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه خواهد شد. به همین منظور افزون بر 50 هزار میلیارد تومان در بودجه سال جاری دولت پیش بینی شده است.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1577

به "افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم سال جاری اعمال خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم سال جاری اعمال خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید