افزایش قربانیان کرونا در مسکو به بیش از 300 نفر

به گزارش درگ فایل، با ثبت 37 مورد جدید مرگ ناشی از ویروس کرونا در پایتخت روسیه، شمار قربانیان این بیماری در این کلان شهر به 327 نفر رسید، مقامات مسکو لزوم انجام تست کرونا برای افراد مسن و دارای بیماری های مزمن را الزامی نموده اند.

افزایش قربانیان کرونا در مسکو به بیش از 300 نفر

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در پاینخت روسیه شب گذشته خاطرنشان کرد که 37 بیمار دیگر مبتلا به عفونت کووید-19 در مسکو درگذشتند، بدین ترتیب ، تعداد کل مرگ و میر ناشی از بیماری همه گیر کرونا در پایتخت به 327 نفر افزایش یافته است.

در این گزارش یادآور شده که در بین متوفیان - بیمارانی در رده سنی 37 تا 86 ساله دیده می شوند که اکثراً از بیماری های مزمن دیگری هم رنج می بردند.

ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا بار دیگر بر لزوم رعایت دقیق رژیم خود انزوایی (قرنطینه خانگی) برای افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های مزمن تاکید نمود.

پیش از این آناستازیا راکووا معاون شهردار پایتخت روسیه در امور توسعه اجتماعی گفته بود که کلیه بیماران مبتلا به علائم عفونت های ویروسی تنفسی حاد در مسکو موظفند تا آزمایش عفونت کرونا را انجام دهند.

تأکید شهردار مسکو بر لزوم هدف دار بودن محدودیت های جدید در پایتخت

در خبر دیگری هم آمده است که سرگئی سوبیانین ، شهردار مسکو روز پنجشنبه خاطرنشان کرد که اجرای اقدامات محدود کننده مضاعف در پایتخت از نظر تئوری امکان پذیر است ، ولی باید هدف گذاری دقیقی روی آنها انجام گردد.

وی ابراز اطمینان کرد که تا به امروز محدودیت ها و تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با شیوع بیشترعفونت کرونا در مسکو نسبت به بسیاری از شهرها مؤثر عمل نموده و برای شرایط فعلی کفایت می نماید و اگر شرایط بار دیگر وخیم نگردد، نیازی به تشدید این اقدامات نیست، همانطور که در سایر کشورها این رخ داده است.

لازم به یادآوری است که بر اساس اطلاعات روز پنج شنبه ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، تا به امروز موارد آلودگی به ویروس کرونا در این کشور به 62 هزار و 733 نفر افزایش پیدا نموده که از این تعداد اینکه 5 هزار نفر بهبود یافته و 555 نفر جان خود را از دست داده اند.

البته این ستاد یادآور شده که مورد جدید آلودگی در روسیه در تاریخ 23 آوریل (چهارم اردیبهشت ماه) 4 هزار و 774 بود، در حالی است که در تاریخ 22 آوریل (سوم اردیبهشت) تعداد 5 هزار و 236 ابتلای جدید و در 21 آوریل (دوم اردیبهشت) تعداد 5 هزار و 642 مورد آلودگی ثبت شده بود. بنابراین، می توان از فرایند نزولی موارد عفونت های جدید در کشور صحبت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 389

به "افزایش قربانیان کرونا در مسکو به بیش از 300 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قربانیان کرونا در مسکو به بیش از 300 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید