انواع پوشش های سقف شیروانی برای ویلا

به گزارش درگ فایل، امروزه استفاده از سقف های شیروانی در بسیاری از ویلاها رواج دارد و در شمال کشور به دلیل آب و هوای بارانی بیشتر دیده می گردد. در این مقاله می خواهیم به آنالیز جامع و کامل سقف های شیروانی از نظر کیفیت، ماندگاری و زیبایی بپردازیم تا بتوانیم بهترین سقف شیروانی برای خانه یا ویلای خود انتخاب کنیم.

انواع پوشش های سقف شیروانی برای ویلا

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

یکی از مهمترین اجزای ساختمان سقف است که موجب هویت بخشیدن و زیبایی ویلای شما می شود. عوامل بسیاری همچون میزان باد، باران، رطوبت، موقیعت جغرافیایی، گرما و سرما، وزن و مشخصات فنی ساختمان و نوع کاربری ساختمان عواملی هستند که در انتخاب سقف شیروانی تاثیرگذار هستند. حال میخواهیم مقاله را با سقف سنگریزه ای آغاز کنیم و دیگر انواع سقف ها را با آن مقایسه کنیم.

سقف سنگریزه ای چیست؟

سقف سنگریزه ای به طور کلی متشکل از 8 لایه می باشد. هسته اصلی آن از جنس گالوالوم (آلوزینک) و رویه سطحی آن توسط دانه های سنگریزه پوشانیده شده است.در هسته تایل های شیبدار کینگستون از گالوالوم استفاده شده است. گالوالوم آلیاژی است از فولاد، آلومینیوم و روی که شامل مقداری سیلیکون نیز می باشد.گالوالوم استفاده شده در پوشش سقف شیبدار کینگستون دارای استاندارد ASTM آمریکا می باشد.گالوالوم آلیاژی است از فولاد، آلومینیوم و روی که شامل مقداری سیلیکون نیز می باشد.

در بالا نام کینگستون را در متن دیده اید. کینگستون یکی از شرکت های عظیم در زمینه سقف های شیروانی و پوشش سقف ویلا است که در ایران فعالیت دارد و در حال حاضر تنها فراوری نماینده سقف های شیروانی سنگریزه ای در ایران است که علاوه بر کیفیت عالی از قیمت خوبی هم برخوردار است.

مزیب این سقف ها نسبت به دیگر انواع سقف ها چیست؟

  • سیستم مقاومت در برابر طوفان و بادهای شدید
  • مقاومت در برابر آتش
  • زمین لرزه
  • بازده انرژی(بهره وری انرژی)

سقف های کینگستون با ورق گالوالوم از پیش رنگ شده قادر است انعکاس خورشیدی را تا حداقل 65% نشان دهد و تا80%حرارت را نشر دهد .

  • مقاومت در برابر تگرگ

بی نظیرترین راهکار در مناطقی که مستعد طوفان تگرگ هستند سقف های سنگ ریزه ای می باشد. گارانتی این محصول تا تگرگ 2.5 اینچی را شامل میشود.

  • وزن سبک
  • دارای نمای جذاب و ماندگار

وجود سنگریزه های با نمای جذاب و متفاوت و نقش حفاظتی لایه اکریلیکی و عدم زنگ زدگی فلز گالوالیوم سبب می شود زیبایی کینگستون به طوری ماندگار باشد که جلا و رنگ ان بر اثر گذر زمان محو نشود.

  • حمل و نقل بدون تلفات.
  • عملکرد عایقی و استحکام و پایایی

سنگریزه های نارسانی موجود در سطح کینگستون باعث می شود که این محصول هم از لحاظ حرارتی عملکرد مطلوبی را دارا باشد، و هم مانع نفوذ صوت باشد.

  • قیمت مقرون به صرفه و ارزان در مقایسه با سقف های شینگل و سفال

آیا سقف سنگریزه ای گارانتی دارد؟

این گارانتی شامل تغییر رنگ سنگریزه ها کلیه موارد ظاهری سقف سنگریزه ای کینگستون می شود. تمامی محصولات کینگستون داری گارانتی تعویض مادام العمر، که به راحتی و قابل دسترس برای مشتریان گرامی می باشد. همچنین این گارانتی بصورت مهر قرمز رنگ پشت کلیه محصولات کینگستون حک شده که مختص به خریداران انواع سقف های شیروانی کینگستون می باشد. مشتریان محترمی که درخواست گارانتی تعویض مادام العمر کتبی دارند میتوانند از قسمت فرم تماس با ما درخواست خود را به این شرکت اعلام نمایند.

طرح های سقف شیب دار شرکت کینگستون

طرح کلاسیک: سقف طرح کلاسیک کینگستون (سقف طرح سفال) با ظاهری تسخیر نماینده نسبت به انواع سیستمهای سقفی خود را متمایز می نماید.این طرح با کنگره های زیبا و خاص و مناسب برای هر نوع سبک معماری می باشد.

طرح چوب: طرح چوب کینگستون با ظاهری زیبا و تداعی نماینده آب و هوای جنگلی و رنگ و شکل چوب و برگرفته از سقفهای طرح چوب سنتی است.

طرح رومن: طرح رومن از خانواده سقفهای شیب دار کینگستون ،طراحی و الهام گرفته از سقفهای رسی ، که استفاده شده در بناهای سنتی جنوب فرانسه ،سوئیس،ایتالیا،و اسپانیا می باشد.

طرح شینگل: سقف شینگل کینگستون یادآور سقفهای سنتی و در عین حال با کیفیت بالا و وزن سبک و تنوع رنگی می باشد.طرح شینگل با داشتن صافی و برجستگی های زیبا و مناسب برای هر نوع بنا می باشد.

آشنایی با شرکت کینگستون (kingstonroof)

شرکت کینگستون این افتخار را دارد که تنها فراوری نماینده سقفهای شیبدار سنگریزه ای در ایران باشد.

این شرکت با داشتن بیش از سالها تجربه توانسته در راستای ارتقای سیستمهای سقفی پیشرفت چشمگیری داشته باشد.ما پیروز شدیم با بهره گیری از مهندسین و پرسنل مجرب ایرانی و دستگاهای پیشرفته برای اولین بار در کشور به تکنولوژی مدرن فراوری سقفهای شیبدار سنگریزه ای دست یابیم، از آنجا که این شرکت با مراکز علمی تحقیقاتی ارتباط تنگاتنگ دارند لذا همیشه در صدد بهتر نمودن محصول خود بر اساس یافته های جدید می باشد.

این شرکت مواد اولیه را با بالاترین کیفیت و کمترین ناخالصی از کشور کانادا تهیه و وارد می نماید.

از اینکه محصول ما توانسته جایگزین شایسته ایی برای نمونه های وارداتی کشورهای پیشرفته آسیایی و اروپایی شود همیشه خداوند متعال را شاکر خواهیم بود.

هدف ما جلب رضایت شماست .شعار ما همچنان دقت، ظرافت و کیفیت می باشد.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، روبروی باغ سیب، نبش خیابان افشار، برج دارا، طبقه سوم، واحد 21

تلفن تماس :

026-34909091

026-34909143

تماس به وسیله تلگرام :

0930-5367280

برای دیدن انواع، نمونه ها و پروژه های سقف های سنگریزه ای از سایت و پیج اینستاگرام ما بازدید کنید:

وب سایت: kingstonroof.ir

اینستاگرام: kingstonroof

منبع: فرارو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 909

به "انواع پوشش های سقف شیروانی برای ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع پوشش های سقف شیروانی برای ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید