این گیاهان آپارتمانی به خاک نیاز ندارند

به گزارش درگ فایل، اگر به نگهداری از گیاهان آپارتمانی علاقه مند باشید حتما گیاهانی را دیده اید که بدون نیاز به خاک و فقط در ظرف های شیشه ای آب رشد می کنند.

این گیاهان آپارتمانی به خاک نیاز ندارند

کاشت و نگهداری گیاهان در آب جذابیت خاصی به دکوراسیون خانه شما می دهد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی گیاهان آپارتمانی آبزی می پردازیم.

گیاهان آپارتمانی آبزی

در ادامه با انواع گیاهان آپارتمانی که در آب نگهداری می شوند آشنا می شوید.

رزماری از گیاهان آپارتمانی آبزی

اگر دوست دارید در آشپزخانه خود رزماری بکارید، فقط کافی است ساقه های این گیاه معطر را در آب قرار دهید. زمانی که ریشه ها به اندازه کافی بلند شدند، باید گیاهان خود را در خاک خوب آبکشی شده، بکارید.

لاله

بیشتر افراد تصور می کنند که لاله را می توان فقط در باغ رشد داد. این موضوع درست نیست و شما می توانید این گل زیبا را در خانه خود هم پرورش دهید. تنها کاری که باید انجام شود این است که پیاز گل لاله را در گلدان با اندازه کمی آب بگذارید.

سنبل آبی از گیاهان آپارتمانی آبزی

این گیاه به سادگی بدون خاک رشد می کند و با گل های ظریف و زیبا شکوفا می شود. حتی شما می توانید در یک ظرف آب در آکواریوم آن را رشد دهید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با نی نوشابه دکوری شیک بسازید +ویدیو سر بزنید.

سنبلچه

این گل های زیبا را شما می توانید به راحتی در خانه پرورش دهید. این گیاه را در یک گلدان پر از سنگ و اندازه کمی آب قرار دهید، وقتی رشد کرد، به اندازه کافی به این گیاه نور بدهید.

آماریلیس از گیاهان آپارتمانی آبزی

این گیاه برای شکوفه دادن به خاک نیاز ندارد، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک گلدان و سنگ برای نگه داشتن گیاه در یک موقعیت پایدار در آب است.

پاپیروس

پاپیروس شبیه یک درخت نازک و ظریف است و نیاز به کشت خاکی ندارد. تنها چیزی که نیاز دارد آب است. بهتر است بدانید بهترین ظرف برای رشد پاپیروس، یک گلدان با سطح یکدست آب است.

بامبو از گیاهان آپارتمانی آبزی

این گیاه به سرعت رشد می کند. شما با یک گلدان ساده پر از آب می توانید این گیاه را بزرگ کنید. انواع مختلفی از بامبو وجود دارد که شما می توانید در داخل خانه آن را رشد دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 7 نکته طلایی برای چیدمان نشیمن شیک +ویدیورا بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1618

به "این گیاهان آپارتمانی به خاک نیاز ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گیاهان آپارتمانی به خاک نیاز ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید