بازی آیرون من به وسیله الکترونیک آرتز ساخته می گردد

به گزارش درگ فایل، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده که یک بازی ماجراجویی تک نفره و سوم شخص با موضوع مرد آهنی (Iron Man) در دست ساخت دارد.

بازی آیرون من به وسیله الکترونیک آرتز ساخته می گردد

این بازی در حال حاضر در مرحله پیش فراوری در استودیوی موتیو (Motive)، سازنده بازی هایی نظیر Star Wars: Squadrons و بازسازی Dead Space، در دست توسعه است. لازم به ذکر است که آیرون من اولین مورد از چند بازی نو مارول است که در الکترونیک آرتز ساخته خواهد شد. بیل روزمان (Bill Rosemann)، کارگردان خلاقیت خلاق بازی های مارول در بیانیه ای مطبوعاتی گفته است:

اولیویه پرو (Olivier Proulx)، تهیه کننده اجرایی بازی نیز اضافه نمود:

تیم سازنده به وسیله اولیویه پرو رهبری می گردد که در گذشته تجربه کار روی دیگر بازی های مارول نظیر Guardians of the Galaxy داشته است. از طرفی تیمی اختصاصی از کهنه کاران صنعت از جمله ایان فریزر، مالن لومینو و غیره به او خواهند پیوست. طبق گفته منابع مختلف، داستان بازی که به تاریخ و پیشینه غنی مرد آهنی می پردازد، پیچیدگی، کاریزما و نبوغ خلاق تونی استارک را به تصویر می کشد و به بازیکنان این امکان را می دهد که به خوبی در نقش او قرار گیرند.

این بازی در حال حاضر در مرحله پیش فراوری است و با ادامه مراحل ساخت، اطلاعات بیشتری در خصوص آن نظیر تاریخ انتشار، عنوان و غیره دریافت خواهیم کرد. استودیوی موتیو نیز در این راستا در حال رشد و افزایش اعضای تیم خود است و افراد نوی را استخدام می نماید. از طرفی باید دید که دیگر بازی های الکترونیک آرتز با همکاری مارول چه زمانی معرفی خواهند شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1568

به "بازی آیرون من به وسیله الکترونیک آرتز ساخته می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی آیرون من به وسیله الکترونیک آرتز ساخته می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی آیرون من به وسیله الکترونیک آرتز ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید