برگزاری جلسه هماهنگی مرحله نیمه نهایی لیگ در دفتر دبیر فدراسیون کشتی

به گزارش درگ فایل، جلسه هماهنگی مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد روز سه شنبه با حضور نمایندگان 4 تیم صعودکننده برگزار خواهد شد تا تکلیف زمان و مکان برگزاری این رقابت ها تعیین گردد.

برگزاری جلسه هماهنگی مرحله نیمه نهایی لیگ در دفتر دبیر فدراسیون کشتی

به گزارش خبرنگاران، در پایان دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد، 4 تیم شرکت داروسازی سهند ارس، دانشگاه آزاد اسلامی، فولادین ذوب آمل و صنایع مازندران به مرحله پایانی مسابقات صعود کردند.

برخلاف سال های گذشته که دو تیم صعود کننده از هر گروه به شکل ضربدری به مصاف هم می رفتند، این بار پیش از شروع لیگ اعلام شد که با توجه به برگزاری مسابقات در 4 گروه، از هر گروه یک تیم صعود خواهد نمود و تیم برتر گروه الف با تیم برتر گروه د و تیم برتر گروه ب با تیم برتر گروه ج در نیمه نهایی به مصاف هم می فرایند.

به این ترتیب برنامه نیمه نهایی مسابقات به شکل زیر است:

شرکت داروسازی سهند ارس - فولادین ذوب آمل

صنایع مازندران - دانشگاه آزاد اسلامی

هنوز زمان و مکان برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر مشخص نشده است. به همین منظور ساعت 10 صبح روز سه شنبه جلسه ای با حضور نمایندگان 4 تیم صعودکننده در دفتر ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد تا ضمن جمع بندی نظرات تیم ها، زمان دقیق و محل برگزاری مرحله پایانی لیگ مشخص گردد.

به نظر می رسد این رقابت ها نیمه آذرماه به انجام رسد و باید دید بار دیگر تهران میزبان مرحله پایانی لیگ خواهد بود و یا اینکه یکی از تیم های صعود کننده و یا شهری بی طرف میزبانی را برعهده خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1321

به "برگزاری جلسه هماهنگی مرحله نیمه نهایی لیگ در دفتر دبیر فدراسیون کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه هماهنگی مرحله نیمه نهایی لیگ در دفتر دبیر فدراسیون کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید