به دنبال انجام کاری ماندگار هستیم، خانه کاراته احتیاج اصلی ما است

به گزارش درگ فایل، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: معتقدم داشتن امکانات مناسبی چون خوابگاه، رستوران، سالن تمرین، سالن مسابقه، سالن بدنسازی و… تحت عنوان خانه کاراته از نان شب برای این رشته که از هر میدانی با دست پر برمی گردند واجب تر است. به همین علت است که کوشش می کنیم شرایط لازم را برای احداث این مجموعه فراهم کنیم.

به دنبال انجام کاری ماندگار هستیم، خانه کاراته احتیاج اصلی ما است

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی اضافه نمود: نمی خواستم تا زمانی که فرایند ساخت این مجموعه وارد کار اجرایی می گردد، موضوع رسانه ای بگردد، ولی شرایط چند روز اخیر به این سمت پیش رفت که ما را برآن داشت توضیحاتی در این خصوص ارائه دهیم. در این مورد جلسات متعددی با گل محمدی مدیرکل تربیت بدنی استان تهران داشتیم و چند مجموعه را نیز به اتفاق بازدید کردیم. در نهایت به توافق لازم دست پیدا کردیم به زودی زمین مورد نظر در اختیار قرار خواهد گرفت تا پس از اخذ مجوزهای لازم کار ساخت را شروع کنیم.

طباطبایی ادامه داد: با توجه به شرایط مالی جامعه، شیوع ویروس کرونا و از همه مهمتر تحریم های ظالمانه از سوی دشمنان اسلام و انقلاب، امروز ساخت خانه کاراته کار عظیم، مهم و در عین حال سختی است که محقق نخواهد شد مگر اینکه همه ارکان ورزش و نهادهای مختلف یاری نمایند. دلگرمی خانواده کاراته وزارت ورزش، نگاه مثبت آقای سلطانی فر، حمایت های بی دریغ صالحی امیری، یاری های آقای گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران است.

رئیس فدراسیون کاراته اضافه نمود: هدف مجموعه فدراسیون انجام کاری ماندگار برای کاراته ایران است. این رشته علی رغم شایستگی های فراوان که بارها و بارها در میادین مهم بین المللی آن را به اثبات رسانده به حق خود نرسیده است. به امید خدا با همت و یاری اهالی کاراته و مساعدت های مسئولان این کار تا رسیدن به هدف نهایی که تحویل یک مجموعه مجهز است، پیگیری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کاراته به سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب هم اشاره نمود و گفت: کاراته برای حضوری پیروز در بازی های المپیک 2021 به سالنی احتیاج داشت تا کاراته کاهای ملی پوش بدون دغدغه خود را برای حضور در این رویداد مهم آماده نمایند. در طول سالهای گذشته معضل سالن تمرین مناسب برنامه های کادر فنی را تحت شعاع قرار می داد که با در اختیار قرار دریافت این سالن مشکل را حل خواهیم کرد.

وی در سرانجام گفت: کسب چهار سهمیه برای کاراته ایران جهت حضور در بازی های المپیک قطعی شده و به کسب چهار سهمیه دیگر نیز خیلی امیدواریم. ان شاءالله بتوانیم با برنامه های کادر فنی در بخش های باقی مانده سهمیه های لازم را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 503

به "به دنبال انجام کاری ماندگار هستیم، خانه کاراته احتیاج اصلی ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال انجام کاری ماندگار هستیم، خانه کاراته احتیاج اصلی ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید