تجهیزات ارتباطی و جاسوسی قطار شبح پوتین، عکس

به گزارش درگ فایل، گجت نیوز نوشت: پوتین یکی از اعضای سازمان جاسوسی اتحاد جماهیر شوروی بود و اگر در قطار ترسناک او، خبری از تجهیزات جاسوسی نبود باید تعجب می کردیم.

تجهیزات ارتباطی و جاسوسی قطار شبح پوتین، عکس

پوتین وسایل نقلیه زیادی دارد که گل سرسبد آن ها یک خودرو زره پوش شده 1.7 میلیون دلاری است که می تواند از انفجارهای کوچک و بزرگ جان سالم به در ببرد و از پوتین در برابر حملات شیمیایی محافظت کند. در این میان قطار شبح پوتین، عجیب ترین و خاص ترین وسیله نقلیه پوتین است.

پوتین در این قطار جلسات مهمی را برگزار می نماید و امنیت او و همراهانش اهمیت بسیار زیادی دارد. سران دولت و ارتش روسیه بارها در این قطار حاضر شدند و به جز مواردی نادر، هیچ وقت اطلاعات مربوط به سفرهای پوتین و همراهانش در قطار شبح رسانه ای نشده است.

پیشرفته ترین تجهیزات جاسوسی و ارتباطی در قطار شبح وجود دارند تا پوتین بتواند بدون احتیاج به پیاده شدن از قطار، کشورش را رهبری کند.

بارزترین نشانه های این تجهیزات به شکل گنبدهای سفیدی هستند که برای قرار گرفتن در بالای قطار ارواح و سایر وسایل حمل و نقل رسمی دولتی طراحی شده اند. این گنبدها در فیلم های عمومی منتشر شده به وسیله کرملین قابل مشاهده است. به گزارش سی ان ان، این گنبدها حاوی مجموعه ای پیچیده از آنتن های ارتباطی پیشرفته هستند و می توان آنها را در چندین واگن در قطار شبح که پوتین همواره از آن استفاده می نماید، پیدا کرد.

حداکثر هشت واگن از این قطار به تجهیزات جاسوسی و ارتباطی پیشرفته بهره می برند و پوتین حتی این امکان را دارد که در صورت وقوع یک جنگ بزرگ بدون احتیاج به پیاده شدن از قطار، نیروهایش را به صورت کامل رهبری کند.

شاید این تصور به وجود بیاید که قطار شبح پوتین نمی تواند آن قدرها هم امن باشد و دشمنان می توانند به سادگی به آن حمله نمایند اما نکته قابل توجه این است که سیستم های پیشرفته این قطار، می توانند حملات را پیش از وقوع تشخیص داده و عوامل خطرناک را شناسایی نمایند. در کنار این موضوع، قطار پوتین به صورت کامل ضدگلوله است و می تواند از پس انفجارها نیز بربیاید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1703

به "تجهیزات ارتباطی و جاسوسی قطار شبح پوتین، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "تجهیزات ارتباطی و جاسوسی قطار شبح پوتین، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات ارتباطی و جاسوسی قطار شبح پوتین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید