توخل: بازی در خانه وستهام آسان نیست، اشتباهات فردی مان بسیار زیاد بود

به گزارش درگ فایل، سرمربی تیم فوتبال دلیل چلسی شکست خارج از خانه شاگردانش برابر وستهام در دیداری که دو بار از تیم میزبان پیش افتاده بودند را توضیح داد.

توخل: بازی در خانه وستهام آسان نیست، اشتباهات فردی مان بسیار زیاد بود

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از باخت 3 بر 2 امروز مردانش در خانه وستهام در اولین بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس که در آن آبی های لندن دو بار هم از میزبان خود پیش افتادند، گفت: من فکر نمی کنم که بد بازی کرده باشیم. بازی مان خوب بود. با ارائه چنین عملکردی در بازی های بعدی می توانیم به هدف مان برسیم. بازی کردن در خانه وستهام کار سختی است و اشتباهات فردی بازیکنان مان هم زیاد بود. ما پیش از این مقابل منچستریونایتد و واتفورد هم مرتکب اشتباهاتی مشابه و مجازات شده بودیم. تیمی که نتیجه می خواهد باید اشتباهاتش را به حداقل برساند. قبل از بازی هم به این موضوع تأکید کرده بودم، اما ظاهراً فایده ای نداشته است. این تمام داستان است. می خواستیم بازی را با حفظ رجحان مان پیش ببریم. روی موقعیت های مسلم گلزنی مان نتوانستیم، ضربات آخر خوبی داشته باشیم. همین باعث شد به دردسر بیفتیم، به خصوص در دفاع.

سرمربی آلمان چلسی افزود: به نظرم نه عملکردمان مقابل منچستریونایتد و نه در بازی امروز ضعیف نبود. آنقدر خوب بازی کردیم که بتوانیم برنده باشیم، اما چیزی که خیلی واضح بود، مفت گل خورد ن مان با تقدیم موقعیت به حریف بود که این یک مورد غیرعادی است و در چنین سطحی از مسابقات تاوان به همراه دارد. مقابل حریفی مثل وستهام توجه به تمام جزئیات کار مهم است.

گل سوم و پیروزی بخش وستهام به شیو ه ای عجیب و روی جاگیری اشتباه ادوارد مندی دروازه بان تیم چلسی خورد از زاویه ای بسته به ثمر رسید.

توخل در این باره هم گفت: ادواردو مدتی است که دارد دوره سختی را سپری می کند. تصمیمات او جالب نبودند. بله من قبول دارم که عملکرد او روی صحنه گل اول حریف هم جالب نبود، اما سایر بازیکنان تیم باعث شدند که او در آن شرایط سخت قرار بگیرد. او می توانست آن توپ را مهار کند، اما ما اصلاً اینجا نیامده ایم که کسی را مقصر بدانیم بلکه باید باید اعتراف کنیم که اشتباهات فردی بازیکنان مان در مقاطع حساس بازی زیاد بود.

توخل در سرانجام راجع به مسائل تیمش از جمله غیبت انگولو کانته تأکید کرد: نمی دانم کانته چه زمانی برمی گردد. به جز او ما متئو کواچیچ را هم نداریم، ضمن اینکه جورجینیو هم با وجود درد چندین بازی برای ما انجام داده است و شما هم می توانید تشخیص دهید. نگرانی برای تکرار مسائل فصل گذشته در ماه دسامبر؟ خیر به هیچ عنوان. ما نباید بابت نتیجه نگرفتن مان بهانه خستگی را بیاوریم. همه تیم های لیگ برتر در زمستان خسته هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1464

به "توخل: بازی در خانه وستهام آسان نیست، اشتباهات فردی مان بسیار زیاد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: بازی در خانه وستهام آسان نیست، اشتباهات فردی مان بسیار زیاد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید