توزیع سفرهای نوروزی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش درگ فایل، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: میزان سفرهای نوروزی در نقاط مختلف این استان برای امسال توزیع و سامان دهی گردد.

توزیع سفرهای نوروزی در چهارمحال و بختیاری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی کانادا چقدر طول میکشه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مجید نظری دهکردی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، روز سه شنبه هشتم بهمن 1398 در ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با توزیع سفر در نقاط مختلف گردشگری شهرستان های 10 گانه این استان می توان زمینه بهره مندی یکسان و رعایت عدالت در توزیع امکانات را مورد توجه قرار داد.

او افزود: مدیریت یکپارچه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز 1399 مورد توجه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قرار گیرد.

نظری دهکردی توضیح داد: تمامی دستگاه های اجرای عضو ستاد هماهنگی خدمات سفرهای چهارمحال و بختیاری موظفند برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان در نوروز امسال اقدامات لازم را انجام دهند.

او اعلام کرد: آیین استقبال از بهار و نظافت ورودی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری به خصوص مکان های واقع در محورهای گردشگری استان با مشارکت سازمان های مردم نهاد (سمن ها) و قشرهای مختلف مردم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ارزیابی کیفی شرایط سفرها در این استان همزمان با نوروز 1399 در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: شیفت بندی اصناف و پیش بینی های اساسی مورد احتیاج مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات نوروزی مورد توجه باشد.

نظری دهکردی اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری واگذاری سریع تر زمین مورد احتیاج برای احداث ساختمان راهنمای گردشگری در ورودی شهرکرد را با اولویت انجام دهد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 43

به "توزیع سفرهای نوروزی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع سفرهای نوروزی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید