جریمه 55 میلیارد ریالی نانوایی های متخلف در فارس

به گزارش درگ فایل، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طرح ویژه نظارت بر واحد های صنفی نانوایی در سطح استان اجرا می گردد.

جریمه 55 میلیارد ریالی نانوایی های متخلف در فارس

غلامرضا سالاری با اشاره به گلایه مندی شهروندان از تخلفات بعضی نانوایی ها گفت: این طرح به منظور آنالیز تخلفاتی همانند گرانفروشی، کم فروشی، خرید و عرضه خارج از شبکه آرد و نظارت بر دستگاه های کارت خوان نانوایی ها انجام می گردد و پرونده هایی که در طی طرح مذکور تشکیل خواهد شد در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و متخلفان نیز برابر اختیارات جدیدی که شورای عالی سران قوا به سازمان تعزیرات حکومتی محول نموده، به مجازات های سنگینی محکوم خواهند شد.

سالاری از رسیدگی به 853 پرونده تخلفات نانوایی ها در شعب تعزیرات حکومتی استان اطلاع داد و گفت: بیشترین تخلفات صورت گرفته مربوط به گرانفروشی و کم فروشی نان بوده و متخلفین این پرونده ها نیز بالغ بر 55 میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند و علاوه بر این نیز در مواردی احکام نصب پارچه و تعطیلی واحد صنفی صادر و اجرا شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: شهروندان می توانند شکایات خود از نانوایی ها را به سامانه های 124 و 32340000 اعلام کند تا موارد بلافاصله به وسیله بازرسان آنالیز و در صورت وقوع تخلف، پرونده تعزیراتی تشکیل و متخلفان اعمال قانون شوند.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1547

به "جریمه 55 میلیارد ریالی نانوایی های متخلف در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 55 میلیارد ریالی نانوایی های متخلف در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید