جزئیات جلسه ستاد استقبال از مهر ، معاون شهردار: شناورسازی ساعت کار ادارات و مدارس را پیگیری می کنیم

به گزارش درگ فایل، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در جلسه ستاد استقبال از مهر مقرر شد که علاوه بر توسعه ناوگان عمومی در شش ماهه دوم سال مسئله زمان بهره برداری معابر یا همان شناورسازی را پیگیری کنیم.

جزئیات جلسه ستاد استقبال از مهر ، معاون شهردار: شناورسازی ساعت کار ادارات و مدارس را پیگیری می کنیم

به گزارش خبرنگاران، جلال بهرامی در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز ستاد استقبال از مهر مقرر شد که تا مهر ماه امسال هر هفته جلسات این ستاد برگزار گردد تا بتوانیم هم افزایی خوبی در راستای حل مسائل داشته باشیم.

او با بیان اینکه زمان بهره برداری از معابر شهر تهران به خصوص در شش ماهه دوم سال اولویت اول ترافیکی مرکز است، گفت: زمان بهره برداری از معابر به این معنا است که همه کسب و کارها و مدارس و دانشگاه ها در یک ساعت شروع و در یک ساعت تمام نگردد که همان طرح شناورسازی ساعت کار ادارات و مدارس است.

بهرامی با اشاره به اینکه سال گذشته با تدبیر وزارت کشور طرح شناورسازی شروع ساعت کار مدارس و ادارات اجرا شد که اثرگذار بود، گفت: آنالیز ها نشان داده است که معابر، جمعیت و تعداد خودروهای تهران به نسبت چهار مرکز پیشرفته تفاوتی ندارد اما جای سوال است که پس چرا همواره در معابر تهران ترافیک وجود دارد؟! جواب ساده است و آن موقع استفاده از معابر در تهران است که درست تعریف نشده است و می بینیم که در یک ساعت مدارس، ادارات، دانشگاه ها و مشاغل آزاد شروع به کار می نمایند و در یک ساعت نیز ساعت فعالیت آن ها انتها می یابد که این مسئله سبب بروز ترافیک می گردد.

او با بیان اینکه در این جلسه قرار شد که علاوه بر توسعه ناوگان عمومی در شش ماهه دوم سال مسئله زمان بهره برداری معابر یا همان شناورسازی را پیگیری کنیم، گفت: نماینده استانداری و فرمانداری نیز در این جلسه حضور داشتند و مقرر شد طی هفته های آینده در این خصوص تصمیم گیری گردد که به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

بهرامی با مقایسه شرایط ناوگان حمل و نقل عمومی در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در امسال به نسبت سال گذشته 440 اتوبوس به ناوگان اضافه و از سال گذشته تا کنون 12 رام قطار هفت واگنه بازسازی شده و قرار است شش رام قطار دیگر تا شهریور ماه بازسازی و به ناوگان اضافه گردد بعلاوه برای خرید اتوبوس اقداماتی اجرا شده که امیدواریم بخشی از این تعهدات به وسیله خودروسازان تا انتها شهریور ماه محقق گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1700

به "جزئیات جلسه ستاد استقبال از مهر ، معاون شهردار: شناورسازی ساعت کار ادارات و مدارس را پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزئیات جلسه ستاد استقبال از مهر ، معاون شهردار: شناورسازی ساعت کار ادارات و مدارس را پیگیری می کنیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جلسه ستاد استقبال از مهر ، معاون شهردار: شناورسازی ساعت کار ادارات و مدارس را پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید