معرفی 10 مورد از برترین هتل های تبریز که شما را شگفت زده می نمایند!

به گزارش درگ فایل، تبریز، شهری با تاریخ و فرهنگ غنی، میزبان اولین هتل مدرن ایران بود. این هتل در سال 1284 در خیابانی که اکنون شهناز نام دارد، افتتاح شد. تبریز با آب و هوای خوشایند و جاذبه های متنوع، مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است. برای لذت بردن از سفر به این شهر زیبا، باید هتل مناسب را انتخاب کنید. خبرنگاران در این مقاله به شما برترین هتل های تبریز را معرفی می نماید.

معرفی 10 مورد از برترین هتل های تبریز که شما را شگفت زده می نمایند!

1-هتل کایا لاله پارک - 5 ستاره - برترین هتل های تبریز

هتل کایا لاله پارک، یکی از برترین هتل های تبریز است. این هتل با قیمت مناسب و خدمات عالی، مسافران را راضی می نماید. این هتل تازه در سال 1395 افتتاح شده و دارای 220 اتاق با طراحی گرم و شیک است. هتل کایا لاله پارک، دارای استخر زیبا و پارک سبز است. بعلاوه، مرکز خرید لاله پارک در کنار هتل قرار گرفته است که برای خرید ایده آل است. برای آشنایی با مراکز خرید دیگر تبریز، مقاله ما را بخوانید.

آدرس هتل تازه تاسیس کایا لاله پارک تبریز: خیابان پاسداران، بالاتر از میدان فهمیده، کنار مرکز تجاری لاله پارک

2- هتل پارس ائل گلی تبریز - 5 ستاره

هتل پارس ائل گلی یک هتل شکیل و مجهز در شهر تبریز است که در رده 5 ستاره قرار گرفته است. این هتل در کنار یک پارک زیبا و در نزدیکی دریاچه ائل گلی واقع شده است. بسیاری از اتاق های این هتل دارای منظره فوق العاده ای از پارک و دریاچه هستند. این هتل به عنوان یکی از برترین هتل های تبریز شناخته می گردد که در مجله گردشگری خبرنگاران معرفی شده است. این هتل بخشی از زنجیره هتل های پارس در کشور است و دارای تمام خدمات و امکانات لازم برای رفاه مهمانان است. از جمله استخر، سونا، سالن های برگزاری مراسم و کنفرانس.

آدرس هتل پارس ائل گلی: بلوار ایل گلی، جاده مخصوص هتل درون پارک ائل گلی تبریز

3-هتل شهریار تبریز - 5 ستاره

هتل شهریار اینترنشنال یک هتل مدرن و لوکس در شهر تبریز است که در رده 5 ستاره قرار گرفته است. این هتل دارای تمام خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی است که مهمانان می توانند از آن لذت ببرند. از جمله استخر، سونا، جکوزی، اتاق بخار، رستوران با بوفه و سالن های مجلل برای برگزاری مراسم و کنفرانس. این هتل نزدیک به نقاط مهم شهر است و دسترسی به آن آسان است. این هتل برای مهمانان تجاری مناسب است چون نزدیک به نمایشگاه و بازار بزرگ و فرودگاه است.

آدرس هتل بین المللی شهریار تبریز: ابتدای جاده ائل گلی، بعد از پل کابلی

4-هتل استقلال تبریز - 4 ستاره - برترین هتل های تبریز

هتل استقلال یک هتل آپارتمان 4 ستاره در شهر تبریز است که در محله ای تاریخی و زیبا به نام سرخاب واقع شده است. این هتل نزدیک به خانه های تاریخی تبریز و دیدنی های دیگر شهر است. این هتل دارای محوطه ای سبز و رستوران روباز است که محیطی دلنشین برای خوردن غذا فراهم می نماید. این هتل خدمات خوب و صبحانه رایگان و متنوع ارائه می دهد و مهمانان از آن راضی هستند. این هتل برای کسانی که می خواهند جاذبه های تبریز را ببینند گزینه ای مناسب است و جز برترین هتل های تبریز به شمار می رود.

آدرس هتل استقلال تبریز برای رزرو: به خیابان ششگلان، خیابان شهریار، روبروی مجموعه فرهنگی مقبره الشعرا بروید.

5- هتل توسعه تبریز - 4 ستاره

هتل توسعه یکی از برترین هتل های تبریز ، یک هتل 4 ستاره در شهر تبریز است که حدود 50 سال پیش به وسیله مهندسان خارجی ساخته شده است. این هتل دارای 150 اتاق با امکانات عالی است که می توانید بین آنها انتخاب کنید. از اتاق های با منظره فوق العاده از شهر تبریز در طبقه 13 تا اتاق های بزرگ و راحت. این هتل به عنوان یکی از هتل های برتر تبریز شناخته می گردد و دارای خدمات و امکانات متنوع و مدرن است. از جمله سالن کنفرانس، رستوران، استخر، جکوزی، کافی شاپ و تالار عروسی. مهمانان از این هتل راضی هستند و آن را پیشنهاد می نمایند.

آدرس هتل توسعه: قرار گرفته در چهارراه آبرسان تبریز

6-هتل آزادی تبریز - 3 ستاره - برترین هتل های تبریز

هتل آزادی یک هتل سه ستاره در شهر تبریز است که دسترسی عالی به جاذبه های شهر دارد. این هتل دارای سینمای خود است که مهمانان می توانند فیلم های ایرانی را رایگان ببینند. این هتل نزدیک به اتوبوس های BRT است که به تمام نقاط شهر متصل هستند. این هتل بعلاوه تاکسی سرویس برای رفتن به روستای کندوان ارائه می دهد. این هتل دارای 43 اتاق با ظرفیت های مختلف است که در 4 طبقه قرار دارند. این هتل با نقاشی های زیبا و ایرانی تزئین شده است که برای گردشگران جالب است. این هتل به عنوان یکی از برترین هتل های تبریز شناخته می گردد.

آدرس هتل آزادی تبریز: خیابان امام، حد فاصل چهارراه باغ گلستان و چهار راه شریعتی

7-هتل جهانگردی تبریز - 3 ستاره

هتل جهانگردی یک هتل منحصر به فرد در شهر تبریز است که در پارک ایل گلی و کنار دریاچه ائل گلی واقع شده است. این هتل به شما فرصت می دهد که حس پادشاهان و شاهزادگان را درون پارک تجربه کنید. این هتل دارای 2 سوئیت دو تخته و چادرهای عشایری برای اقامت است. این چادرها در روزهای گرم باز هستند و دارای تمام امکانات لازم برای کمپینگ هستند. این چادرها با رنگ قرمز برزنتی تزئین شده اند و در کنار استخر قرار دارند. این هتل به شما هوای پاک و خوشایند پارک را ارائه می دهد و جز برترین هتل های تبریز به شمار می رود.

آدرس هتل جهانگردی در تبریز: ضلع جنوب شرقی استخر در داخل پارک ائل گلی، روبروی پارکینگ اصلی

8-هتل تبریز اینترنشنال - 4 ستاره - برترین هتل های تبریز

هتل تبریز اینترنشنال یا بین المللی تبریز یک هتل 4 ستاره در شهر تبریز است که در یکی از معروف ترین خیابان های این شهر قرار گرفته است. این هتل دارای تالار و رستوران در فضای باز است که محیطی زیبا و دلنشین برای مهمانان فراهم می نماید. این هتل نزدیک به مرکز جواهر و پاساژ نسیم است که می توانید سوغاتی های تبریز را از آنجا بخرید. این هتل بعلاوه دسترسی آسان به بازار بزرگ تبریز با تاکسی را دارد. این هتل دارای 132 اتاق با امکانات عالی است که شامل اینترنت رایگان وای فای و خدمات دیگر است.

آدرس: فلکه دانشگاه در خیابان امام، در کنار پاساژ نسیم و کوچه پناهی

9-هتل سهند تبریز - 2 ستاره

هتل سهند یک هتل آپارتمان 2 ستاره در شهر تبریز است که قبلا هتل آپارتمان گیلان نو نام داشت. این هتل بازسازی شده است و یکی از برترین هتل آپارتمان های تبریز است. این هتل دارای 28 اتاق مختلف در 3 طبقه است که معمولا خالی برای رزرو هستند. اما اگر می خواهید مطمئن باشید، بهتر است زودتر رزرو کنید. چون این هتل فقط 5 دقیقه فاصله تا مرکز شهر دارد و بسیار محبوب است و جز برترین هتل های تبریز به شمار می رود. برای رزرو اتاق می توانید از سایت خبرنگاران بهره ببرید که روش سریع و راحتی است.

هتل سهند یک هتل آپارتمان 2 ستاره در شهر تبریز است که دارای اتاق های یک تخته تا چهار تخته است. قیمت اتاق های این هتل با توجه به تعداد تخت ها فرق دارد و هر چه بیشتر باشد، مقرون به صرفه تر است. این هتل مناسب برای مهمانان عربی زبان و انگلیسی زبان است. این هتل نزدیک به جاذبه های تبریز است و می توانید با پیاده روی 5 دقیقه ای به ارگ علیشاه و کاخ موزه شهرداری برسید. برای رفتن به بازار و مسجد کبود باید 2.5 کیلومتر تاکسی سوار شوید. این هتل بعلاوه دارای ایستگاه اتوبوس در نزدیکی در ورودی است.

آدرس هتل سهند تبریز: خیابان امام تبریز و بین سه راه فردوسی و طالقانی، مقابل درب اصلی مصلی، هتل سهند

10-هتل کاسپین تبریز - 3 ستاره - برترین هتل های تبریز

هتل کاسپین یک هتل سه ستاره در شهر تبریز است که دارای 20 اتاق در 4 طبقه است. این هتل دارای کارکنان خوشرو و مهربان است که به شما در پذیرش و پذیرایی یاری می نمایند. این هتل نزدیک به جاذبه های تبریز است و می توانید با پیاده روی 10 دقیقه ای به پارک مقبره الشعرا برسید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص جاذبه های شهر می توانید از راهنمای سفر به شهر تبریز بهره ببرید. اتاق های این هتل دارای تخت های راحت با ظرفیت سه نفره هستند. این هتل بعلاوه دارای استخر، باشگاه ورزشی و رستوران با غذاهای خوشمزه است و جز برترین هتل های تبریز است.15

آدرس: خیابان شهید بهشتی یا منصور قدیم در تبریز، بعد از پل منصور، مقابل خانه معلم، پلاک 3 می توانید هتل کاسپین را پیدا کنید.

جمع بندی برترین هتل های تبریز

تبریز یک شهر تاریخی و زیبا در شمال غرب ایران است که دارای جاذبه های فراوان و متنوعی است. برای اقامت در این شهر، می توانید از هتل های مختلف با کلاس و قیمت های متفاوت بهره ببرید. بعضی از برترین هتل های تبریز عبارتند از:هتل لاله پارک، هتل تبریز، هتل سهند، هتل کاسپین، هتل پارس و بسیاری دیگر که در این مقاله به شما معرفی کردیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1747

به "معرفی 10 مورد از برترین هتل های تبریز که شما را شگفت زده می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 مورد از برترین هتل های تبریز که شما را شگفت زده می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید