جزئیات سفر جان تری به مسکو و عذرخواهی از روس ها

به گزارش درگ فایل، دلایل عدم انتقال جان تری، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس به تیم اسپارتاک مسکو افشا شد.

جزئیات سفر جان تری به مسکو و عذرخواهی از روس ها

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، تیمور گورستکایا، مدیر برنامه مشهور فوتبال روسیه درباره عدم انتقال جان تری در فصل تابستان سال 2018 میلادی به تیم اسپارتاک مسکو گفت: جان تری به خاطر دخترش راهی روسیه نشد. این تنها حقیقت این ماجراست. او حتی در سفارت روسیه در لندن حضور یافت و پس از دریافت ویزا تست های پزشکی تیم اسپارتاک را انجام داد. جان تری در مکاتبه های رسمی مدیران اسپارتاک بازیکن این تیم محسوب می شد.

وی اضافه کرد: مدیران اسپارتاک پس از تست های پیروز پزشکی به جان تری گفتند برای انتقالش به روسیه هواپیمایی به لندن می فرستند. در این ایام دختر جان تری دچار تشنج شده بود. مدیر مدرسه دختر جان تری، این بازیکن را فراخواند و به او گفت که دخترش روی زمین می افتد، غش می نماید. در نتیجه جان تری که قصد انتقال به اسپارتاک را داشت از این کار منصرف شد. جان تری به مسکو سفر کرد تا به طور شخصی از رئیس باشگاه اسپارتاک به خاطر عدم انتقالش عذرخواهی کند. او حتی چند ماه بعد به خاطر دخترش مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 363

به "جزئیات سفر جان تری به مسکو و عذرخواهی از روس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سفر جان تری به مسکو و عذرخواهی از روس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید