حضور رئیسی در غسالخانه بهشت زهرا

به گزارش درگ فایل، رئیس جمهور روز پنج شنبه پس از تجدید میثاق دولت با آرمان های امام راحل (ره) و ادای احترام به شهدای دولت و انقلاب اسلامی، در مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) حضور یافت و با کارکنان این مجتمع ملاقات کرد.

حضور رئیسی در غسالخانه بهشت زهرا

سید ابراهیم رئیسی در این ملاقات صمیمی با قدردانی از تلاش و تلاش کارکنان مجتمع عروجیان در خدمت رسانی به مردم داغدیده، گفت: کار سختی که شما انجام می دهید مانند جهاد فی سبیل الله است که به مردان و زنان مصمم و فداکار احتیاج دارد و هر کسی حاضر به انجام یک چنین کار جهادی نیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه کاری که در مجتمع عروجیان انجام می گردد این روز ها با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیار پرخطر است، گفت: شما دراین شرایط سخت فداکاری می کنید تا امور مردم به تاخیر نیفتد و این کاری بسیار ارزشمند است که جای قدردانی دارد.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه یکی از تسکین ها به خانواده های مصیبت دیده و داغدار این است که احساس نمایند کسی با آن ها همراه است، گفت: کسانی که از ابتدا به خانواده عزادار یاری می نمایند شما هستید و این همراهی اجر معنوی بسیار زیادی دارد.

وی در این بازدید با اهدای گل به کارکنان مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) روز کارمند را به آنان تبریک گفت و اظهارداشت: امروز در تقویم کشور روز کارمند است و من به اسم خدمتگزار باید به کارکنان دولت و شما کارکنان فداکار و جهادی، خسته نباشید بگویم.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1195

به "حضور رئیسی در غسالخانه بهشت زهرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رئیسی در غسالخانه بهشت زهرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید