خبرنگاران بیلبوردهای پایتخت رنگ و بوی روز دانشجو گرفت

به گزارش درگ فایل، تهران- خبرنگاران- همزمان با 16 آذر عرشه ها، بیلبوردها و پرتابل های شهر تهران رنگ و بوی دانشجویی گرفت.

خبرنگاران بیلبوردهای پایتخت رنگ و بوی روز دانشجو گرفت

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران روز یکشنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: یک هزار و 782 مترمربع از پرتابل های پایتخت به اکران موضوعات مربوط به روز دانشجو و محتواهای آن اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از 198 پرتابل و بیلبوردی که به این امر اختصاص یافته 30 عدد، پرتابل های فرهنگی سطح شهر و باقی مربوط به مناطق 22 گانه تهران است.

به گفته ضرغامی، دانشجو؛ نماد تفکر روشن، دانشجو و عبور از مرزهای کنونی، دانشجو؛ امید و نگاه خوشبینانه به آینده، دانشجو گذر از موانع پیشرفت و جهش علمی کشور و دانشجو و جهاد علمی از جمله محتواهایی است که در این بیلبوردها اکران شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی اعلام کرد: همچنین تصویری از سه دانشجویی که در اعتراض به سفر نیکسون به ایران در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند نیز در بیلبوردهای پایتخت به مناسبت روز دانشجو نقش بسته است.

به گزارش خبرنگاران، 16 آذر در تقویم روز دانشجو نام گذاری شده است. در این روز در سال 1332 خورشیدی مصطفی عظیم نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی 3 دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران در اعتراضات دانشجویان به ملاقات رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهوری وقت به دعوت پهلوی دوم، در حمله نیروهای گارد به دانشگاه به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

سفر رسمی نیکسون، تنها سه ماه و نیم بعد از کودتای 28 مرداد امریکا در ایران انجام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 793

به "خبرنگاران بیلبوردهای پایتخت رنگ و بوی روز دانشجو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیلبوردهای پایتخت رنگ و بوی روز دانشجو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید