خبرنگاران راه 15 روستای آذربایجان شرقی مسدود است

به گزارش درگ فایل، تبریز - خبرنگاران - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در پی بارش برف روز گذشته راه تعدادی از روستاهای استان بسته شده بود که تلاش برای بازگشایی راه 15 روستای کوهستانی همچنان ادامه داد.

خبرنگاران راه 15 روستای آذربایجان شرقی مسدود است

غلامرضا رسول زاده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این روستاها در مناطق کوهستانی واقع شده و فاقد راه روستایی هستند، بنابراین اعزام نیروهای راهداری به این روستاها برای برف روبی به علت نبود راه دسترسی با سختی و دشواری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بارش برف روز گذشته مشکلاتی برای تردد در جاده های استان ایجاد کرده بود، گفت: بارش برف آزادراه پیامبر اعظم (ص) و شهرستان های تبریز، بستان آباد، مرند، ورزقان، اهر و کلیبر را سفید پوش کرده بود اما در سایر شهرستان ها بارش به صورت باران بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش 15 تا 30 سانتی متری برف در روز گذشته، تردد در راه های اصلی و فرعی در جریان داشت و هم اکنون نیز تمامی راه ها و جاده های اصلی و فرعی باز است.

رسول زاده، ادامه داد: هم اکنون 2 هزار و 754 روستا در سطح استان وجود دارد که از این تعداد حدود یک هزار روستا فاقد راه دسترسی مناسب است و در ساعات اولیه بارش برف راه بیشتر آن ها مسدود می شود.

آذربایجان شرقی دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 810

به "خبرنگاران راه 15 روستای آذربایجان شرقی مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه 15 روستای آذربایجان شرقی مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید