خبرنگاران فدرال رزرو: بازار کار در آمریکا هنوز بهبود نیافته است

به گزارش درگ فایل، تهران- خبرنگاران- رییس بانک مرکزی آمریکا گفت که بازار کار در کشور بهبود نیافته و بهبودی شرایط بازار کار در آمریکا به شرایط همه گیری ویروس کرونا وابسته است.

خبرنگاران فدرال رزرو: بازار کار در آمریکا هنوز بهبود نیافته است

به گزارش خبرنگاران، جرمی پاول پنجشنبه شب در گفت و گو با روزنامه وال استریت ژورنال گفت: شرایط بازار کار و استخدام نیروی جدید در زمستان دربحبوحه صعود شیوع ویروس ها کرونا در کشور که باعث تعطیل شدن مشاغل و اعمال محدودیت های محلی تردد شده است، واقعاً کند است.

رییس بانک مرکزی ایالات متحده تاکید نمود که هنوز شواهدی از بهبود شرایط بازار کار پس از رکود مشاهده نشده است، در نتیجه به هیچ وجه امکان ندارد که ایالات متحده سال جاری بتواند به حداکثر اشتغال خود بازگردد.

با گذشت یکسال از شیوع ویروس کرونا در آمریکا و تاثیر آن بر اقتصاد هنوز هم ایالات متحده از بیکاری و از دست دادن مشاغل به علت همه گیری کرونا رنج می برد.

براساس گزارش وزارت کار آمریکا تنها در یک هفته گذشته شمار 745 هزار نفر درخواست دریافت مزایای بیکاری نموده اند که این آمار 9 هزار مورد بیشتر از هفته قبل از آن است.

به دنبال شیوع کرونا شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا به 29 میلیون و 456 هزار و 377 نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به 531 هزار و 652 نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید 19 در آمریکا 20 میلیون و سه هزار نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 937

به "خبرنگاران فدرال رزرو: بازار کار در آمریکا هنوز بهبود نیافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فدرال رزرو: بازار کار در آمریکا هنوز بهبود نیافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید