خوش شانس ترین دختر زنده در نتفلیکس

به گزارش درگ فایل، خوش شانس ترین دختر زنده از تازه های نتفلیکس است که روز آدینه منتشر شد؛ فیلمی بر اساس رمان پرفروش نیویورک تایمز که جسیکا نول به عنوان نخستین اثر خود آن را در سال 2015 نوشت.

خوش شانس ترین دختر زنده در نتفلیکس

به گزارش هشهری آنلاین، فیلم داستان زن جوانی با بازی میلا کونیس است که در پی مجموعه ای از وقایع هولناک در طول سال های نوجوانی اش، در پی ظهور و بازسازی مجدد خود در دوران بزرگسالی است. میلا کونیس که در سال 2010 بازی در کنار دنزل واشنگتن را در همان ابتدایی ترین سال های ورود خود به سینما تجربه کرد، این بار و در تازه ترین ساخته مایک بارکر در قامت یک نویسنده ظاهر می گردد.

  • مردم کدام سریال های نمایش خانگی را دنبال می نمایند؟ | از کمدی های کم فروغ تا سریال پلیسی که به مفقود شدن دختر نوجوان می پردازد
  • ناگفته های کارگردان کفش های میرزا نوروز از یک قرارداد با سیمین دانشور

در این فیلم، فین ویتروک، اسکوت مک نیری، توماس باربوسکا، جنیفر بیلز و کانی بریتون ایفای نقش می نمایند.

خوش شانس ترین دختر زنده پس از اکران در سینماهای منتخب آمریکا در روز 30 سپتامبر، آدینه هفتم اکتبر به نتفلیکس آمد؛ این فیلم در خصوص یک نویسنده پیروز به نام آنی فنلی است که در شهر نیویورک زندگی می نماید. اما زمانی که کارگردان یک مستند جنایی از او دعوت می نماید تا روایت خود از حادثه تکان دهنده ای که در نوجوانی در مدرسه معتبر برنتلی رخ داد را بازگو کند، آنی مجبور می گردد با حقیقتی تاریک روبرو گردد که زندگی او را که با دقت ساخته شده را تهدید می نماید.

میلا با تجربه ای به نسبت پیروز در کتاب الی به کارگردانی برادران هیوز در 12 سال گذشته، با بازی در خوش شانس ترین دختر زنده تحسین منتقدان را به همراه داشته است.

مهم ترین نقش آفرینی میلا کونیس در فیلم های سینمایی در سال 2008 رخ داد، زمانی که در فیلم فراموش کردن سارا مارشال بازی کرد. از آن پس بود که در فیلم های مشهور دیگر به نقش آفرینی پرداخت که از جمله این فیلم ها می توان به مکس پین، دوستی با مزایا، قوی سیاه، تد و از بزرگ و قدرتمند اشاره نمود.

کونیس به اینترتینمنت ویکلی گفته این فیلم شیرینی پز نیست و همه این فیلم را به یک شکل تجربه نمی نمایند. بسیاری از مردم آن را دوست نداشتند، اما من خیلی سخت برای ماندن در آن جنگیدم. من واقعاً خوشحالم که در این مبارزه پیروز شدیم زیرا بسیار قدرتمند است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1575

به "خوش شانس ترین دختر زنده در نتفلیکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "خوش شانس ترین دختر زنده در نتفلیکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش شانس ترین دختر زنده در نتفلیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید