خیابان گردی های خوش مزه در عمان

به گزارش درگ فایل، مقاومت در برابر خوراکی های جذاب با بوهای وسوسه انگیز یکی از دشوارترین چالش هاییست که در سفر به عمان با آن روبه رو خواهید شد. قدم زدن در خیابان های عمان، دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم را تقریباً برای هر گردش گری غیر ممکن می سازد و البته اگر بخواهیم جنبه های مثبت آن را نیز در نظر بگیریم این ویژگی باعث می گردد تا بابت تهیه غذایی خوش مزه در سریع ترین زمان ممکن اصلاً نگران نباشید.

خیابان گردی های خوش مزه در عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

فلافل (Falafel)

تقریباً غیر ممکن است به یکی از کشورهای خاورمیانه سفر کنید و اثری از فلافل ترد و خوش مزه در خیابان ها نبینید. فلافل یکی از خوش مزه ترین غذاهای وگان است که حتی در میان غیر گیاه خواران نیز از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است.

شاورما (Shawarma)

در سفر هیجان انگیزتان به عمان هیچ چیز نمی تواند به اندازه چشیدن طعم بی نظیر شاورما برای تان لذت بخش باشد. طعم منحصر به فرد گوشت همراه با انواع سس ها و نان خوش طعم پیتا چیزیست که نمی توان به راحتی از آن گذشت.

میشکاک (Mishkak)

میشکاک را می توان رایج ترین غذای خیابانی در عمان برشمرد. چه در کنار جاده باشید یا در حال قدم زدن در ساحل، بوی این غذای خوش طعم به مشام تان می رسد. اگر در حین عمان گردی رویایی تان احساس گرسنگی کردید این غذای وسوسه انگیز یک راهکار سریع برای برطرف گرسنگی تان است.

چای کاراک (Karak Chai)

اگر در میانه روز احساس خستگی کردید می توانید با چای بی نظیر مخصوص عمان از خود پذیرایی کنید. این چای همراه با شیر و شکر سرو شده و با هل، زنجبیل و ادویه های مخصوص طعم دار می گردد.

این نوشیدنی جذاب نقش سوخت را در زندگی مرد عمان ایفا می نماید. عمانی ها عادت دارند به محض بیدار شدن از خواب، بعد از صرف غذا و قبل از خواب این چای خوش طعم را بنوشند. از این رو به هر خیابانی که در عمان قدم بگذارید غرفه ای برای نوشیدن چای خواهید یافت. به شما پیشنهاد می کنیم اگر برای صرف این نوشیدنی جذاب در خیابان وسوسه شدید، شلوغ ترین غرفه را انتخاب کنید.

نان عمانی

به جرأت می توان گفت در عمان یک نفر هم پیدا نمی گردد که روز خود را با طعم بی نظیر نان عمانی شروع نکند. نان در کنار تمام غذاهای عمان سرو می گردد. انواع مختلفی از نان در عمان وجود دارد و اغلب نان ها به شکل دایره آماده می شوند.

کبابز (Kebabs)

اگر اهل عمان نباشید حتماً به دلیل شباهت زیاد این دو غذا، کباب را با میشکاک اشتباه می گیرید. تنها تفاوت این غذای جذاب با میشکاک روکشی از کره به همراه ادویه های مخصوص این غذاست.

منبع: ddsafar
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 244

به "خیابان گردی های خوش مزه در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان گردی های خوش مزه در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید