در بورس چه سهامی بخریم؟

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران، اگر به تازگی کد بورسی شما صادر شده است، اگر سرمایه در اختیار شما در حد کمتر از 10 یا 20 میلیون تومان است، اگر خودتان قصد خرید و فروش سهام را دارید و به افراد با تجربه بورس دسترسی ندارید حتما در معاملات بورسی خود با احتیاط بیشتری اقدام کنید.

در بورس چه سهامی بخریم؟

طبق اعلام یکی از معاونان بورس، در حال حاضر هرچند نمی توان گفت کل بازار سهام حباب دارد اما بیش از 75 درصد نمادهای بورسی (از نظر تعداد)، رشد قیمتی ناهمخوان با عملکرد واقعی خود دارند.

هرچند از نظر ارزشی سهم این نمادهای مورد اشاره 55 درصد است و از نگاه شاهین چراغی، عضو شورای عالی بورس تکیه گاه های اصلی رشد شاخص بازار سهام این نمادهای کوچک حبابی نیستند اما به هرترتیب باید بدانید بازار سهام در مقطع فعلی نسبت به دیگر مقاطع زمانی رشد قابل توجهی داشته و به همین دلیل تعدادی از کارشناسان نسبت به آینده آن نگران هستند.

به همین دلیل در معاملات بورسی سهامداران تازه وارد باید احتیاط بیشتری نمایند.

ابراهیم علیزاده، سردبیر خبرنگاران در یادداشتی با عنوان چه سهامی بخریم توصیه هایی را برای سهامداران تازه وارد بورسی مطرح نموده است.

این نوشته را بخوانید و سوالات بورسی خود را در بخش نظرات آن مطرح کنید تا در نوشته های بعدی به سوالات بورسی شما پاسخ داده گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 398

به "در بورس چه سهامی بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بورس چه سهامی بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید