دلیل واقعی انصراف فدرر از مسابقات تنیس اوپن استرالیا

به گزارش درگ فایل، دلیل واقعی عدم حضور راجر فدرر در اولین گرنداسلم مسابقات تنیس در سال 2021 تعیین شد.

دلیل واقعی انصراف فدرر از مسابقات تنیس اوپن استرالیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، آندره سا مدیرروابط عمومی مسابقات تنیس اوپن استرالیا دلایل واقعی انصراف راجر فدرر از حضور در این مسابقات را خاطرنشان کرد.

دو هفته قبل تونی گادسیک مدیربرنامه های فدرر در گفت و گو با آسوشیتدپرس خاطرنشان کرد که این ستاره سوئیسی در اولین گرنداسلم فصل شرکت نمی کند، چرا که نمی خواهد سلامت خود را پس از دو جراحی اجرا شده روی زانویش به خطر بیندازد.

اکنون اما دلیل اصلی عدم حضور فدرر در این مسابقات تعیین شده است. آندره سا در گفت و گو با سایت ACE BandSports راجع به دلیل عدم حضور فدرر گفت: فدرر می خواست و می توانست که همراه با تمام خانواده اش به استرالیا سفر کند، اما مشکل اینجا بود که طبق مقررات اعضای خانواده او نمی توانستند در 14 روز اقامت شان در ملبورن از اتاق هتل خود خارج شوند و میرکا واورینچ همسر فدرر این موضوع را نپذیرفته بود.

طبق پروتکل های مسابقات اوپن استرالیا، بازیکن تنها کسی است که می تواند از هتل خود خارج گردد تا تمرین کند. به این ترتیب فدرر یا باید به تنهایی به استرلیا سفر می کرد و نزدیک پنج هفته از خانواده اش دور باشد یا خانواده اش را راضی می کرد که همراه او سفر نمایند، اگرچه در اتاق شان حبس شوند که هیچکدام برای او ممکن نبود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 855

به "دلیل واقعی انصراف فدرر از مسابقات تنیس اوپن استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل واقعی انصراف فدرر از مسابقات تنیس اوپن استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید