دومین دوره مدرسه مجازی دیپلماسی مالی در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می گردد خبرنگاران

به گزارش درگ فایل، دومین دوره مدرسه مجازی دیپلماسی مالی اردیبهشت ماه از سوی دفتر مطالعات دیپلماسی مالی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می گردد.

دومین دوره مدرسه مجازی دیپلماسی مالی در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دومین دوره آموزشی مدرسه مجازی دیپلماسی مالی با موضوع مباحث تجاری و ادامه مباحث مطرح شده در اولین دوره این مدرسه مجازی از سوی دفتر مطالعات دیپلماسی مالی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می گردد.

دیپلماسی مالی عرصه برخورد اقتصاد و سیاست خارجی است که در شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران و در پیگیری اهداف بالادستی پیشرفت، ضرورت اجتناب ناپذیر امروز است. از سویی تدارک چنین حرکت سازنده و گسترده جز با پشتیبانی نهاد های دانشگاهی در فراوری محتوا و آموزشی سازی مبانی، راهبرد ها و ابزار های دیپلماسی مالی ممکن نخواهد بود؛ از این رو دفتر مطالعات دیپلماسی مالی دانشگاه امام صادق (ع) در ادامه سیر آموزشی و پژوهش های کاربردی خود در راستای گفتمان سازی دیپلماسی مالی در بین مجامع علمی و مدیریتی کشور در نظر دارد دومین مدرسه مجازی دیپلماسی مالی را با تدریس تعدادی از اساتید مبرز در ابعاد دیپلماسی مالی و روابط مالی خارجی، اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار و به برگزیدگان دوره گواهی معتبر اعطا کند و همچنین آن دسته از فراگیران که در ارزیابی نهایی حدنصاب کافی را اخذ کنند امکان حضور و فعالیت در شبکه پژوهشگران دفتر مطالعات دیپلماسی مالی خواهند یافت.

برگزاری دومین مدرسه مجازی دیپلماسی مالی با حضور اساتید و مدیران عالی کشور از جمله غضنفری

وزیر اسبق صمت و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت، سید اسماعیل تکیه سادات معاون سابق سازمان همکاری های مالی (ECO)، احسان قمری مدیرکل خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت، نادر جعفری عضو هیأت علمی دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع)، علیرضا شیرمحمدی فعال بخش خصوصی و مدیر کارخانه نوآوری آزادی، میرهادی سیدی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه مالی اوراسیا و بهادر بیژنی قائم مقام سازمان بورس و اوراق بهادر در امور بین الملل برگزار می گردد

هزینه ثبت نام در دوره برای دانشجویان 190 هزار تومان و برای سایر افراد اعم از اعضا هیئت علمی و پژوهشگران آزاد 240 هزار تومان است.

گفتنی است، ثبت نام اولیه به وسیله صفحه ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی دفتر مطالعات دیپلماسی مالی (پیغام رسان تلگرام، بله و اینستاگرام) به نشانی @EconomicDiplomacyISU تا تاریخ 8 اردیبهشت انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1007

به "دومین دوره مدرسه مجازی دیپلماسی مالی در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره مدرسه مجازی دیپلماسی مالی در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید