راه اندازی خط هوایی کاراکاس-مسکو

به گزارش درگ فایل، خبرگزاری خبرنگاران- رامون بِلاسکِز رئیس شرکت کنویاسا از راه اندازی خط هوایی بین کاراکاس و مسکو اطلاع داد.

راه اندازی خط هوایی کاراکاس-مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رامون بِلاسکِز، رئیس شرکت دولتی کنویاسا در مصاحبه ای با این شبکه گفت اولین پرواز مستقیم بین کاراکاس و مسکو که وارد فرودگاه بین المللی سیمون بولیوار دِمایکِتیا، در ایالت لا گوایرا شد، به بزرگراهی برای پروژه های مشترک بین ونزوئلا و روسیه تبدیل خواهد شد.

بلاسکز گفت: این پل هوایی به ما به عنوان یک کشور امکان می دهد تا به روسیه نزدیک تر شویم و روابطی سیال شکل گیرد؛ مانند آنچه روسای جمهور دو کشور یعنی نیکلاس مادورو و ولادمیر پوتین پیش برده اند؛ این یک بزرگراهی است که به ما اجازه ارتباط می دهد. ولاسکز همچنین مطرح کرد این راستا اجازه افزایش میزان تبادل تجاری میان ونزوئلا و روسیه را فراهم خواهد نمود.

رئیس شرکت دولتی کنویاسا افزود: اولین پرواز به معنای شروع شکوفایی روابط دو جانبه میان دولت ما در ونزوئلا و دولت فدراسیون روسیه است؛ بیش از همه به این سبب که ما دیگر می توانیم همه تبادلات تجاری و راهبردی به علاوه جا به جایی مسافران را صورت دهیم.

رئیس شرکت هواپیمایی ونزوئلا گفت: پرواز ها میان دو کشور 15 روز یک بار خواهد بود و برنامه هایی نیز برای افزایش دفعات این پرواز وجود دارد. وی در این باره گفت: اکنون این پرواز ها را به صورت 15 روز یک بار شروع نموده ایم، اما تصور می کنیم که با تاثیری که گردشگری می گذارد، اتصال در آینده خیلی مهم خواهد بود و به این ترتیب پرواز ها را به صورت هفتگی برقرار خواهیم کرد؛ در حال برنامه ریزی مشخصی هستیم که سه پرواز در هفته برای اتصال کاراکاس به مسکو ایجاد کنیم.

مسافران می توانند بلیط را به وسیله تارنمای شرکت هواپیمایی ونزوئلا به قیمت 1000 دلار تا 1300 دلار برای پرواز رفت و برگشت خریداری نمایند.

این شرکت ونزوئلایی مسکو را به راستا بین المللی خود که شامل کوبا، بولیوی، اکوادور، شیلی، پاناما، مکزیک، ایران و جمهوری دومنیکن نیز است، افزود.

هواپیمای ایرباس آ 340 شرکت کنویاسا، 90 سرمایه گذار، اینفلوئنسر و روزنامه نگار روس را وارد ونزوئلا نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1056

به "راه اندازی خط هوایی کاراکاس-مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خط هوایی کاراکاس-مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید