سایبرتراک تسلا در سال 2023 به فراوری انبوه می رسد

به گزارش درگ فایل، ایلان ماسک در جلسه سهامداران شرکت تسلا اعلام نمود که در سال 2023 شاهد فراوری اتومبیل های سایبرتراک به صورت انبوه خواهیم بود.

سایبرتراک تسلا در سال 2023 به فراوری انبوه می رسد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از autoexpress، ایلان ماسک، مدیرعامل اجرایی شرکت تسلا خاطرنشان کرد که خودروی تسلا سایبرتراک در سال 2023 به صورت گسترده فراوری خواهد شد. این شرکت فراوری کننده خودرو های الکتریکی اوایل سال جاری اعلام نموده بود که فراوری این خودرو ها به تعویق افتاده و به دلایل مختلفی از جمله کمبود جهانی تراشه تا سال 2022 برای فروش به بازار عرضه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید

در جلسه اخیری که سهامداران این شرکت آمریکایی داشتند بعلاوه تایید شد که فراوری خودروی Tesla Semi و همینطور نسل دوم خودروی اسپرت تسلا رودستر نیز در سال 2023 شروع خواهد شد.

ایلان ماسک بعلاوه خاطرنشان کرد که تسلا دفتر مرکزی خود را از کالیفرنیا به آستین در تگزاس تغییر خواهد داد و از طرفی به حضورش در غرب آمریکا ادامه خواهد داد.

ماسک در خصوص فراوری خودرو های سایبرتراک گفت: سال جاری مشکلاتی از جهت تامین قطعات وجود داشت و مسئله کمبود تراشه ها نبوده است. به احتمال فراوان تا خاتمه سال آینده شاهد شروع فراوری سایبرتراک خواهیم بود و در سال 2023 به فراوری انبوه خواهیم رسید. خوشبختانه می توانیم خودرو های Semi و نسل تازه رودستر را هم فراوری کنیم.

ایلاک ماسک در طی جلسه پرسش و پاسخ سالانه که سال گذشته برگزار گردید ضمن اشاره به این موضوع که اندازه سفارشات و درخواست ها برای خودرو سایبرتراک بسیار زیاد است و به نیم میلیون مورد می رسد، ممکن است این خودرو به بازار های خارج از ایالات متحده نرسد. با این وجود ایلان ماسک ظرفیت فراوری این خودرو را حداقل 250 تا 300 هزار مورد پیش بینی نموده است.

ایلان ماسک تایید کرد که نسخه بین المللی سایبرتراک قطعا کوچکتر خواهد بود چرا که نمی تواند برای بیشتر بازار ها چنین خودروی عظیمی را فراوری کرد.

قیمت خودرو های تازه سایبرتراک

تمامی خودرو های تازه تسلا به صورت زاویه دار هستند و از فولاد ضد زنگ و شیشه های ضدگلوله ساخته شده اند. گفته شده که این خودرو می تواند اجسامی به وزن 6 تن را جا به جا کند. قیمت این خودرو ها از 39 هزار و 900 دلار در ایالات متحده شروع خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1302

به "سایبرتراک تسلا در سال 2023 به فراوری انبوه می رسد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سایبرتراک تسلا در سال 2023 به فراوری انبوه می رسد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرتراک تسلا در سال 2023 به فراوری انبوه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید