شکست کرونا، اولویت اصلی وزارت بهداشت روسیه، شروع مرحله جدید واکسیناسیون در مسکو

به گزارش درگ فایل، وزیر بهداشت روسیه شکست بیماری کووید-19 را اولویت اصلی این وزارت خانه در سال 2021 نامید و شهردار مسکو نیز از شروع واکسیناسیون گروه دیگری از ساکنین پایتخت اطلاع داد.

شکست کرونا، اولویت اصلی وزارت بهداشت روسیه، شروع مرحله جدید واکسیناسیون در مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، میخائیل موراشکو وزیر بهداشت روسیه شب گذشته در مصاحبه ای تلویزیونی گفت که شکست بیماری کووید-19 یکی از مهمترین اولویت ها برای سال 2021 است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: ما در سال 2021 چالش های بزرگی پیش رو داریم. ما باید عفونت ویروس کرونا را شکست دهیم و در عین حال باید به وظایف معمول خود بپردازیم، و البته بهبود ارائه مراقبت های پزشکی، بهبود کیفیت درمان و توجه به بیماران، چیزی است که باید همواره و مسلماً در سال 2021 هم از جمله وظایف اصلی ما خواهد بود.

در خبر دیگری نیز گزارش شده، سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو نیز فهرست گروه های دریافت نماینده واکسن علیه عفونت ویروس کرونا در این شهر را گسترش داده است.

طبق دستور وی، از روز دوشنبه، 28 دسامبر (8 دی ماه)، ثبت نام واکسیناسیون برای دسته های جدیدی از ساکنان پایتخت شروع می گردد. به گفته وی، این گروه شامل کارکنان حوزه های مسکن و خدمات عمومی، پذیرایی عمومی، ورزش و سازمان های اجرای قانون، از جمله نیروهای پلیس، دادستانی و دادگاه ها و غیره ... می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شهردار مسکو یادآور شد که داوطلبان و افرادی که در سازمان های غیرانتفاعی و مذهبی فعالیت دارند نیز می توانند ثبت نام نموده و واکسینه شوند.

ضمن اینکه، به گفته مقامات مسئول، برنامه ریزی شده است تا در کل منطقه مسکو حدود 4 میلیون نفر در واکسیناسیون در برابر عفونت ویروس کرونا شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 831

به "شکست کرونا، اولویت اصلی وزارت بهداشت روسیه، شروع مرحله جدید واکسیناسیون در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست کرونا، اولویت اصلی وزارت بهداشت روسیه، شروع مرحله جدید واکسیناسیون در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید