عمان ورود مسافر از 10 کشور را تعلیق کرد

به گزارش درگ فایل، سلطان نشین عمان برای مقابله با کرونا ورود مسافر از 10 کشور از جمله سودان، لبنان، برزیل و آفریقای جنوبی را به مدت 15 روز به حال تعلیق در آورد.

عمان ورود مسافر از 10 کشور را تعلیق کرد

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش دوشنبه شب خبرگزاری رویترز، عمان از شهروندان و افراد مقیم این کشور خواست از مسافرت بجز در موارد بسیار ضروری، خودداری نمایند.

کمیته عالی مقابله با کووید 19 خاطرنشان کرد که ورود افراد از کشورهای سودان، لبنان، برزیل، آفریقای جنوبی، نیجریه، تانزانیا، غنا، اتیوپی، گینه و سیرالئون را از 25 فوریه (7 اسفند) به مدت 15 روز تعلیق نموده است.

ویروس کرونا موسوم به کووید19 اواسط ماه دسامبر 2019 (24 اذر 1398) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به اسم ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین خاطرنشان کرد.

تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه 21 اسفندماه 98 در کنفرانسی تاکید نمود که اگرچه واژه همه گیر (pandemic) به علت حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد اما ارزیابی های این سازمان ویروس کرونا را همه گیر جهانی شناسایی و اعلام می نماید.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1185

به "عمان ورود مسافر از 10 کشور را تعلیق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان ورود مسافر از 10 کشور را تعلیق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید