فایل های خاص اجاره در منطقه 1

به گزارش درگ فایل، در میان بعضی از فایل هایی که این روزها به بازار اجاره مسکن در منطقه یک شهر تهران عرضه شده است بعضی از فایل های خاص با شرایط قیمتی جالب توجه مشاهده می گردد.

فایل های خاص اجاره در منطقه 1

تازه ترین آنالیز های دنیای اقتصاد از شرایط بازار اجاره مسکن در لوکس ترین منطقه شهر تهران نشان می دهد در میان فایل هایی که این روزها به بازار اجاره این منطقه عرضه شده است، شرایط اجاره بهای برخی از این فایل ها نسبت به فایل های مشابه و بعلاوه انتظار جست و جوگران مناسب تر به نظر می رسد. علت این موضوع به دو عامل مربوط می گردد. یک عامل مربوط به تنوع سطح محلات منطقه یک شهر تهران است. اگر چه به طور کلی این منطقه، گران ترین و لوکس ترین منطقه شهر تهران محسوب می گردد اما برخی از محلات آن همچنان قدیمی است و به علت شرایط خاص مانند شیب تند کوچه ها و قدیمی بودن بافت، قیمت مسکن و به خصوص اجاره بها در آن مناسب تر از سایر محلات این منطقه است.

یک علت دیگر که باعث شده است برخی از فایل های اجاره مسکن در این منطقه ها نسبت به فایل های مشابه با اجاره بهای نسبتا مناسب تری عرضه شوند، مربوط به شرایط خاص موجران و مالکان این واحدهاست. از ماه های قبل، بخشی از خریداران سرمایه ای در بازار مسکن منطقه یک به علت نبود تقاضای کافی برای اجاره مسکن در این منطقه ناشی از جهش شدید اجاره بها، برای تامین بخشی از بهای خرید آپارتمان از مسیر رهن واحد خریداری شده، با مشکل روبرو شدند.

در شرایط فعلی این دسته از افراد به علت پول لازم بودن و اجبار برای تامین مبلغ به جای مانده از بهای واحد خریداری شده ناچار شده اند این واحدها را با تخفیف به بازار اجاره عرضه نمایند تا بتوانند هر چه سریع تر به تعهد خود به فروشنده عمل نمایند. این دو عامل موجب شده است در میان فایل هایی که این روزها با اجاره بهای نجومی به بازار مسکن منطقه یک شهر تهران عرضه شده است برخی از فایل ها، با شرایط قیمتی مناسب تر، حتی در برخی موارد با اجاره بهای مشابه برخی از منطقه ها مصرفی نیمه شمالی (مانند منطقه 2 تا 5)، به مستاجرها معرفی شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1638

به "فایل های خاص اجاره در منطقه 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فایل های خاص اجاره در منطقه 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید