مرسدس 6 خودروی برقی جدید فراوری می نماید

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران : شرکت خودروسازی مرسدس آلمان از برنامه های خود برای فراوری شش اتومبیل برقی جدید در سال های آینده خبر داده است.

مرسدس 6 خودروی برقی جدید فراوری می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین ، یکی از لوکس ترین این خودروها ای کیو اس نام دارد که در سال 2021 عرضه می گردد. این خودرو با یک بار شارژ قادر به پیمودن مسیری 700 کیلومتری است.

خودروی دیگر از این مجموعه ای کیو اس تجاری است. این خودروی سدان احتمالاً تا قبل از سال 2022 عرضه نخواهد شد. این خودرو از جمله خودروهای برقی گران قیمت مرسدس خواهند بود.

مرسدس فراوری خودروی برقی ارزان قیمت تری به نام ای کیو ای را نیز در دستور کار قرار داده که معادل برقی خودروی شاسی بلند جی ال ای کامپکت خواهد بود و احتمالاً تا قبل از سرانجام سال 2020 در دسترس قرار می گیرد. خودروی برقی ای کیو بی نیز که از نظر امکانات و ویژگی ها مشابه با خودروی شاسی بلند جی ال بی است در سال 2021 عرضه می گردد.

قیمت دیگر مدل های خودروهای برقی جدید مرسدس طی ماه های آینده اعلام خواهد شد. با توجه به ممنوعیت فروش خودروهای مصرف کننده سوخت های فسیلی در آمریکا و اروپا ظرف 10 تا 20 سال آینده پیش بینی می گردد مرسدس تنوع خودروهای برقی فراوری خود را باز هم افزایش دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 667

به "مرسدس 6 خودروی برقی جدید فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس 6 خودروی برقی جدید فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید