مطالبات پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان چه زمانی پرداخت می گردد

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران : رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ابلاغیه ای خطاب به دستگاه های اجرایی، 3458 میلیارد تومان را بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش خاتمه خدمت بازنشستگان تا خاتمه سال 1398 تخصیص داد.

مطالبات پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان چه زمانی پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در ابلاغیه محمدباقر نوبخت آمده است: به استناد ماده 19 قانون برنامه و بودجه، بند د ماده 28 قانون الحاق بعضی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 1393 و در اجرای جدول شماره (9) قانون بودجه سال 1399کل کشور، اعتبارات ذیربط به توضیح جدول پیوست به آن دستگاه ابلاغ می گردد تا با رعایت قوانین و مقررات اقدام گردد.

اعتبار این ابلاغیه بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال 1398 دستگاه های اجرایی به بازنشستگان می باشد.

تخصیص اعتبار موضوع این ابلاغیه به میزان صد در صد معین می گردد. همچنین آن دستگاه اجرایی موظف است به منظور پرداخت به ذینفع نهایی معینات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال 1398، شامل کدملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، مبلغ پرداختی و دستگاه محل خدمت را با امضا ذیحساب به وزارت امور مالی و دارایی و این سازمان اعلام نماید. بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و معین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با آن دستگاه اجرایی خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 686

به "مطالبات پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان چه زمانی پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات پاداش سرانجام خدمت بازنشستگان چه زمانی پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید