نامزدها پس از انتخابات رقابت ها را به رفاقت برای توسعه شهر تبدیل نمایند

به گزارش درگ فایل، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت:مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بدون هیچ گونه مسئله ای برگزار گردید.

نامزدها پس از انتخابات رقابت ها را به رفاقت برای توسعه شهر تبدیل نمایند

به گزارش خبرنگار ؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تغییر شیوه مدیریت ها متناسب با توجه به ادامه دار بودن کرونا گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بدون مشکل و باشکوه برگزار گردید.

حسین خوش اقبال در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان اسلام آباد غرب که در فرمانداری شهرستان برگزار گردید گفت: علیرغم شرایط کرونا و تنگنا های تحریمی، مردم پای نظام ایستاده و همراهی تقدیرآمیزی با تصمیمات ستاد ملی کرونا و کادر درمانی داشته اند.

او گفت: توقع از نامزدها بعنوان افرادی که قرار است در مسند قانونگذاری باشند رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه و پایبندی به مصوبات ستادکرونا است.

او از خانواده ها و خیران استان خواست که در بازگشایی مدارس و تامین احتیاج های بهداشتی یاری حال آموزش و پرورش باشند تا هیچ دانش اموزی بخاطر نداشتن امکانات از تحصیل محروم نگردد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اسلام آباد غرب به عنوان دومین شهرستان استان دارای مردمان فهیم عالم و بافرهنگ است تاکید نمود: نگرانی در خصوص اخباری که در خصوص مباحث قومی و قبیله ای مطرح می گردد نداریم چرا که مطمئنیم مردم این مسائل را مدیریت خواهند کرد.

خوش اقبال به نامزدها توصیه کرد که شرایط و قوانین را رعایت نموده و پس از انتخابات رقابت ها را به رفاقت برای توسعه شهرستان و استان تبدیل نمایند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مجریان مسئولیت برگزاری سالم انتخابات را برعهده دارند تاکید نمود: به هیچ وجه کارکنان دستگاه ها حق دخالت له یا علیه کاندیدایی را ندارد و اگر مدیر یا کارکنانی از امکانات دستگاه ها برای تبلیغات بهره برداری نمایند به شدت برخورد می کنیم.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 634

به "نامزدها پس از انتخابات رقابت ها را به رفاقت برای توسعه شهر تبدیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدها پس از انتخابات رقابت ها را به رفاقت برای توسعه شهر تبدیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید