نظارت بر تاسیسات گردشگری مازندران مستمر می گردد

به گزارش درگ فایل، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر ارتقا زیرساخت های گردشگری در استان، گفت: نظارت بر تاسیسات گردشگری مازندران بیشتر و مستمر می گردد.

نظارت بر تاسیسات گردشگری مازندران مستمر می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا دی 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مهران حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ساری گفت: در حال حاضر طبق روال روزانه و نتیجه گزارش بازرسان کمیته تلفیقی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان، اخبار کذب انتشار یافته در خصوص خدمات دهی ضعیف و ارائه غذای نامناسب در تاسیسات گردشگری استان به طور قطع رد می گردد و مورد تایید نیست.

وی با بیان اینکه نظارت بر تاسیسات گردشگری به ویژه واحدهای پذیرایی بین راهی یکی از اصلی ترین اقدامات و برنامه های دائمی این اداره کل به شمار می آید؛ اضافه نمود: کمیته تلفیقی مشترک نظارت بر تاسیسات گردشگری به صورت مستمر خدمات ارائه شده به گردشگران را ارزیابی و نظارت می نمایند تا همیشه رضایتمندی و احقاق حقوق هموطنان در سطحی شایسته محقق گردد.

حسنی اعلام کرد: علاوه بر نظارت های مذکور، بازدید روسا و کارشناسان معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرستان ها نیز تکمیل نماینده فرایند مورد اشاره به شمار می آیند تا هدف غایی رضایتمندی گردشگران محقق گردد.

وی از هموطنان و گردشگران خارجی خواست بدون توجه به اخبار کذب و شایعات اخیر در این زمینه، برای سفرهای خود برنامه ریزی نمایند چرا که مازندرانیها میهمان نواز هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 86

به "نظارت بر تاسیسات گردشگری مازندران مستمر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر تاسیسات گردشگری مازندران مستمر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید