نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود افتتاح شد

به گزارش درگ فایل، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا حسنی امروز یکشنبه 25 خرداد 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: این نمایشگاه امروز به مناسبت گرامیداشت هفته صنایعدستی و معرفی هر چه بیشتر تولیدات صنایع دستی با ظرفیت 10 غرفه و با مشارکت شهرداری شاهرود در محل پارک شهدای محراب شاهرود برپا شد.

او از حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان و مردم در مراسم افتتاح این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان شاهرود تا روز جمعه 30 خردادماه، همه روزه از ساعت 17 لغایت 22 پذیرای علاقه مندان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهرود با اشاره به اینکه در شهرستان بیش از 2هزار هنرمند در 42 رشته به تولید نمونه های مختلف صنایعدستی اشتغال دارند، گفت: سفال، سرامیک، نمد، دست بافته های سنتی، چرم دوزی، گلیم، جاجیم، معرق، منبت، گره چینی و قلم زنی از جمله رشته های فعال صنایعدستی در این شهرستان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 482

به "نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید