نیادوست: تعویق المپیک توکیو به نفع ورزشکاران شد، توانایی ثبت رکورد زیر 3.40 ثانیه را دارم

به گزارش درگ فایل، ملی پوش دوی 1500 متر گفت: تعویق المپیک توکیو برای بیشتر ورزشکاران خوب شد چرا که حضور در این مسابقات شیوع ویروس کرونا را بدتر می کرد.

نیادوست: تعویق المپیک توکیو به نفع ورزشکاران شد، توانایی ثبت رکورد زیر 3.40 ثانیه را دارم

مسلم نیادوست ملی پوش دوی 1500 متر در گفت و گو با ، درباره تعویق المپیک 2020 توکیو به علت شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تعویق المپیک توکیو برای بیشتر ورزشکاران خیلی خوب شد، چون ورزشکاران زیادی در این رویداد ورزشی شرکت می نمایند و تماشاچیان زیادی حضور دارند و این موضوع می توانست شیوع ویروس کرونا را بدتر از این کند. انشالله ویروس کرونا از بین برود تا بتوانیم به راحتی تمرین کنیم چرا که اکنون اماکن ورزشی بسته است و قادر به تمرین کردن در سالن بدنسازی و پیست دوومیدانی نیستیم. من تمرینات خود را به صورت انفرادی در کوه و صحرا انجام می دهم و بدنسازی را هم در خانه می کنم.

او ادامه داد: هدفم این است که بعد از خاتمه ویروس کرونا بتوانم تمرینات خود را به صورت منسجم انجام بدهم. به هر حال شرایط خوبی داشتم و مسابقات داخل سالن را شرکت نکردم تا فرم بدنی ام را حفظ کنم و تمرینات زمستانی را انجام بدهم و آماده مسابقات در فصل بهار و تابستان شوم. به هر حال یکسال دیگر به شروع مسابقات المپیک اضافه شده است و می توانیم تمرینات بدنسازی خود را انجام بدهیم. همه کوشش خود را برای کسب ورودی المپیک می کنم تا بتوانم در این مسابقات شرکت کنم. همچنین هدف بعدی ام مسابقات آسیایی 2022 است تا در این رقابت ها هم بتوانم مدال بگیرم. اگر بتوانم رکورد 3.37 ثانیه را به ثبت برسانم در آن صورت به وسیله رنکینگ می توانم به المپیک راه یابم. علاوه بر این با ثبت این رکورد می توانم در مسابقات آسیایی مدال بگیرم.

نیادوست درباره انتخاب مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی، بیان نمود: شرایط فدراسیون دوومیدانی معین نیست و خوشحالم که مبینی سرپرست فدراسیون را برعهده دارد و او دونده بوده است و مسائل دوومیدانی را درک می نماید. امیدوارم مبینی شرایط را برای برگزاری هرچه سریعتر مجمع انتخاباتی فراهم کند و همه جامعه دوومیدانی به جمع بندی برسند فردی که دوومیدانی کار بوده و از مسائل این رشته ورزشی اطلاع دارد به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب نمایند. دوومیدانی از لحاظ امکاناتی و شرایط اردویی عقب افتاده است و درآمدی در این رشته ورزشی وجود ندارد. شرایط باشگاه ها سال گذشته یک مقدار خوب شده بود و امیدوارم این اتفاق دوباره رخ بدهد و رئیس بعدی بتواند لیگ را پویا کند تا ورزشکاران درآمد خوبی داشته باشند.

دوومیدانی کار کشورمان اظهار کرد: امیدوارم فردی رئیس فدراسیون دوومیدانی گردد که بتواند به دوومیدانی کاران یاری کند و آینده خوبی را رقم بزند. همچنین رئیس جدید شناخت کافی با ورزشکاران داشته باشد تا بداند آن ها چه احتیاج هایی دارد و مسائل اردویی و تمرینی شان را تامین کند تا دوومیدانی کاران بتوانند راحت تر برای مسابقات پیش رو تمرین نمایند.

او خاطر نشان کرد: من خیلی دوست دارم که در المپیک حضور یابم و همه کوشش خود را می کنم که به این مسابقات راه یابم و یک سال دیگر فرصت دارم تا سهمیه المپیک را بدست آورم. من توانایی ثبت رکورد زیر 3.40 ثانیه را دارم و اگر چند مسابقه عظیم شرکت کنم در آن صورت می توانم این رکورد بزنم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و به آرزویم یعنی شرکت در المپیک برسم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 305

به "نیادوست: تعویق المپیک توکیو به نفع ورزشکاران شد، توانایی ثبت رکورد زیر 3.40 ثانیه را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیادوست: تعویق المپیک توکیو به نفع ورزشکاران شد، توانایی ثبت رکورد زیر 3.40 ثانیه را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید