نیوشا ضیغمی راز گریه هایش را فاش کرد !

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران : ادعای جالب نیوشا ضیغمی بازیگر زن جنجالی درباره زحمت زیاد و کارهای بسیاری که انجام می دهد را در این ویدیو ببینید.

نیوشا ضیغمی راز گریه هایش را فاش کرد !

نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان است که بعد از ازدواج در عالم بازیگری کم کار شده است. نیوشا ضیغمی در یک گفت و گو شرکت کرد. نیوشا ضیغمی از مسئولیت در خانه و مدیریت کارها گفت. نیوشا ضیغمی می گوید بعضی روزها اینقدر کار انجام می دهم و زحمت می کشم که فقط گریه می کنم ولی بعدش دوباره ادامه می دهم. صحبت های نیوشا ضیغمی را ببینید.

خانم نیوشا ضیغمی ادعا می نماید که کارهای خانه و رسیدگی به زندگی شخصی و در کنار آن زندگی کاری زحمت بسیار زیادی دارد که مدیریت آنها خیلی سخت است. او قبلا هم اشاره نموده بود که زحمت زیادی می کشم و شرایط مالیم نسبت به زحمتی است که طی این سالها کشیده ام.

نیوشا ضیغمی به تلویزیون می آید

خانم ضیغمی که صدا و سیما را تحریم نموده بود (به علت حمله و انتقاد صدا و سیما به زندگی لاکچری سلبریتی های ایرانی در مقایسه با مردم) ظاهرا قرار است به زودی در یک سریال تلویزیونی حضور داشته باشد.

با گذشت بیش از 20 درصد از تصویربرداری سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی، نیوشا ضیغمی، به عنوان تازه ترین بازیگر، به این پروژه پیوست.

این بازیگر که در نقاط عطف داستان نقش موثری دارد، قرار است شخصیت فریده را ایفا نماید که در پی احقاق حقوق از دست رفته خود و همسرش است. بی نشان، سومین پروژه تلویزیونی نیوشا ضیغمی است که با سریال در چشم باد، اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون رقم زد و پس از آن در سریال راستش را بگو ایفای نقش کرد.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1292

به "نیوشا ضیغمی راز گریه هایش را فاش کرد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوشا ضیغمی راز گریه هایش را فاش کرد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید