هرگونه پذیرش مسافر در مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه پذیرش مسافر در مراکز اقامتی استان ممنوع است و با افراد متخلف در این زمینه برخورد قانونی می گردد.

هرگونه پذیرش مسافر در مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

مجید صفائی هدف از برگزاری این مانور را آمادگی تیم نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود و اضافه نمود: تیم نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در قالب سه تیم 15نفره تا خاتمه شکست ویروس کرونا در سطح استان فعالیت خواهد داشت.

وی اظهار کرد: بازدید از خانه مسافرها، بوم گردی ها، مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز اقامتی از مهم ترین وظیفه گروه نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر در حوزه گردشگری است.

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، توضیح داد: نوروز99 به دلیل شرایط بیماری کرونا پذیرای هیچ مسافر و گردشگری نخواهیم بود.

صفائی هرگونه پذیرش مسافر در مکان های اقامتی را ممنوع اظهار داشت و اضافه نمود: با افراد متخلف در این زمینه برخورد قانونی می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد از همه دستگاهای خدمات رسان اعم از علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سپاه فتح، هلال احمر، راهداری، شهرداری ها، فرمانداری ها که طی این مدت در حال ارائه خدمات به مردم شریف استان هستند، تقدیر کرد.

لازم به ذکر است که مانور آمادگی تیم نظارت ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد عصر روز شنبه 24 اسفند در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به صورت رژه خودرویی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 275

به "هرگونه پذیرش مسافر در مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگونه پذیرش مسافر در مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید