ویژگی مجذوب کننده و نو در BMW ، فراوری نخستین خودروی مجهز به کنسول بازی!

به گزارش درگ فایل، نسل نو خودروی BMW با برنامه ای به نام ایرکنسول در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که ویژگی منحصربه فردی دارد.

ویژگی مجذوب کننده و نو در BMW ، فراوری نخستین خودروی مجهز به کنسول بازی!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تک کرانچ، اگرچه این خودرو به تازگی رونمایی شده است، اما اکنون جزئیات بیشتری از این خودرو در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

15 عنوان بازی در این سیستم تعبیه شده است که شامل سبک های مختلف گیم می گردد. ازجمله محبوب ترین آنها می توان به Go Kart Go اشاره نمود که در اصل یک نسخه مشابه از بازی محبوب ماریو کارت است. بازی فوتبال Golazo و بعلاوه بازی آشپزی Overcooked نیز از دیگر عناوین مجذوب نماینده این سیستم هستند. شرکت سازنده این خودرو در آینده فهرست بازی های ایرکنسول را به روز خواهد نمود.

از آنجایی که هیچ راننده ای علاقه ندارد در خودروی خود کنترلر نگه دارد، امکان مجذوب نمایندهی برای این سیستم فراهم شده است.

ایرکنسول می تواند به تلفن همراه شما متصل گردد و آن را به کنترلر کنسول بازی تبدیل نمایند. کاربران به سادگی برنامه AirConsole را باز و یک کد QR ظاهر می گردد که با اسکن آن، گوشی های هوشمند را به یک کنترلر تبدیل می نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | رانندگی با ارابه های مرگ | دیوانه ترین خودروهای جهان در یک نگاه

فرایند تبدیل تلفن همراه به کنترلر بسیار ساده و سرراست است. این قابلیت از چند بازیکن پشتیبانی می نماید. بنابراین افراد می توانند در مسافرت های خانوادگی یا محبت آمیز، از این ابزار برای تفریح خود بهره ببرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1679

به "ویژگی مجذوب کننده و نو در BMW ، فراوری نخستین خودروی مجهز به کنسول بازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی مجذوب کننده و نو در BMW ، فراوری نخستین خودروی مجهز به کنسول بازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید