تور آفریقای جنوبی ارزان: پزشکان آفریقای جنوبی: اومیکرون از سویه دلتا ضعیفتر است

به گزارش درگ فایل، خبرگزاری خبرنگاران-پزشکان آفریقای جنوبی می گویند سویه اومیکرون ویروس کرونا در قیاس با سویه دلتا عوارض ضعیفتری دارد.

تور آفریقای جنوبی ارزان: پزشکان آفریقای جنوبی: اومیکرون از سویه دلتا ضعیفتر است

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آسوشیتدپرس، با توسعه وسیع سویه اومیکرون ویروس کرونا در آفریقای جنوبی، پزشکان این کشور می توانند به خوبی درباره چگونگی تأثیر آن بر بیماران اظهار نظر نمایند. حال به نظر می رسد شواهد از قدرت کمتر آن در قیاس با سویه دلتا حکایت دارد.

یک پزشک اهل آفریقای جنوبی می گوید با وجود اینکه هر روز ده ها بیمار مبتلا به اومیکرون کرونا به او مراجعه می نمایند، هنوز هیچیک از آنها را به بیمارستان نفرستاده است. به گفته وی، با وجود اینکه اومیکرون در قیاس با دلتا قدرت انتقال بیشتری دارد، بیشتر بیماران مبتلا به اومیکرون در خانه و در بازه زمانی 10 تا 14 روز درمان می شوند. حتی افراد مسن و مبتلایان به سایر بیماری ها نیز در مواجهه با اومیکرون واکنش بهتری نشان می دهند.

در آفریقای جنوبی و در هفته های اخیر، تنها 30 درصد از افراد بستری شده در بیمارستان ها که به کووید-19 مبتلا شده اند شرایط وخیمی را سپری می نمایند. این رقم کمتر از نیمی از آن چیزی است که در زمان شیوع سایر سویه های ویروس کرونا در آفریقای جنوبی مشاهده شده است.

بعلاوه پیش تر بازه زمانی میانه حضور در بیمارستان برای بیماران کرونایی در آفریقای جنوبی 8 روز بود. اما حالا این بازه زمانی به 2.8 روز کاهش یافته است. در هفته های اخیر، تنها 3 درصد از افراد بستری شده در بیمارستان ها بر اثر ابتلا به کووید-19 جان باخته اند حال آنکه این رقم پیش تر حدود 20 درصد بود.

البته به گفته پژوهشگران، تنها 2 هفته از شروع موج نو شیوع اومیکرون در آفریقای جنوبی می گذرد و نتیجه گیری در این خصوص با زمان بیشتری احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1328

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: پزشکان آفریقای جنوبی: اومیکرون از سویه دلتا ضعیفتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: پزشکان آفریقای جنوبی: اومیکرون از سویه دلتا ضعیفتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید