3+1 بازیکن نو در لیست خرید استقلال

به گزارش درگ فایل، باشگاه استقلال خیلی طوفانی و هیجانی وارد بازار جابجایی نشد و مدیران این باشگاه بیشتر تمرکز خود را روی حفظ شاکله اصلی گذاشتند. با این حال تا امروز وریا غفوری، محمد دانشگر و رودی ژستد به طور قطعی از این تیم جدا شده اند و گفته می گردد امیر حسین حسین زاده هم در آستانه جدایی از این تیم واقع شده است.

3+1 بازیکن نو در لیست خرید استقلال

آبی پوشان در جابجایی تابستانی 6 بازیکن تازه به خدمت گرفته اند که هر 6 بازیکن ایرانی و سهمیه لیگ رجحان هستند. از این 6 بازیکن 4 نفر بزرگسال و 2 نفر سهمیه زیر 23 سال هستند.

اولین خرید تابستانی استقلال سجاد شهباززاده بود که از سپاهان به این تیم پیوست و متعاقب او یک سپاهانی دیگر به نام رضا میرزایی در پست وینگر راست جذب این تیم شد.

سپس آبی ها به سراغ خرید های جوان و نفتی رفتند و دو بازیکن زیر 21 سال یعنی امید حامدی فر و محمد حسین زواره ای را به صورت همزمان جذب کردند. آن ها در ادامه یک مدافع به نام محمد حسینی از طرفدار گرفتند و آخرین خریدشان تا امروز پیمان بابایی است.

این فهرست نشان می دهد استقلالی ها از 6 سهمیه از 7 سهمیه لیگ رجحان خود استفاده نموده اند و اگر قصد خرید بازیکن تازه دیگری داشته باشند، تنها یک بازیکن از لیگ برتر می توانند به خدمت بگیرند و سایر خرید های آن ها یا باید بازیکن خارجی باشد، یا بازیکنان ایرانی که در لیگ های خارج از کشور شاغل بودند و یا از تیم هایی از لیگ های پایین تر از لیگ برتر.

در سبد خرید کنون استقلال نام بازیکنانی مثل محمد محبی، کاوه رضایی، سامان فلاح و محمد نادری به چشم می خورد که در بین این نفرات تنها سامان فلاح سهمیه لیگ رجحان محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1528

به "3+1 بازیکن نو در لیست خرید استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3+1 بازیکن نو در لیست خرید استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید