بازسازی خانه: 890 بنای تاریخی مذهبی استان مرکزی احتیاج به بازسازی اضطراری دارند

به گزارش درگ فایل، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، 890 بنای تاریخی مذهبی استان مرکزی احتیاج به بازسازی اضطراری دارند.

بازسازی خانه: 890 بنای تاریخی مذهبی استان مرکزی احتیاج به بازسازی اضطراری دارند

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مصطفی مرزبان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اظهار کرد: با هدف حفظ و نگهداری از ابنیه های تاریخی و مذهبی از ابتدای امسال 3 بنای مهم استان مرکزی همانند عمارت امیر مفخم در خمین، کاروانسرای دولت آباد در اراک و منزل میرزا حسن آشتیانی به بخش خصوصی واگذار شد است و در این راستا سرمایه گذاران با حفظ کاربری در حال اجرا بازسازی هستند.

وی با اشاره به اینکه فرایند جذب سرمایه گذاری برای سایر بناهای تاریخی استان در حال پیگیری است، اضافه نمود: هم اکنون مجوزهای لازم برای واگذاری 3 بنای تاریخی دیگر به بخش خصوصی با هماهنگی وزارتخانه متبوع دریافت شده است.

مرزبان اضافه نمود: کاروانسرای خشکرود زرندیه برای مدت 21 سال، کاروانسرای کهک دلیجان به مدت 15 سال و خانه میرپنج ضیایی در شهرستان تفرش به مدت 14 سال با کاربری اقامتی، پذیرایی و فرهنگی از جمله این بناها است که به وسیله مزایده به سرمایه گذاران واگذار می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1208

به "بازسازی خانه: 890 بنای تاریخی مذهبی استان مرکزی احتیاج به بازسازی اضطراری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: 890 بنای تاریخی مذهبی استان مرکزی احتیاج به بازسازی اضطراری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید