آکواریوم برلین منفجر شد ، ماهی ها به خیابان آمدند

به گزارش درگ فایل، آکواریومی در برلین که محل زندگی حدود 1500 ماهی عجیب و غریب بود، بامداد روز آدینه منفجر شد و بیش از یک میلیون لیتر آب به همراه زباله را در یک جاده اصلی در منطقه شلوغ میته ریخت.

آکواریوم برلین منفجر شد ، ماهی ها به خیابان آمدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، حدود 100 امدادگر اورژانس به محل شتافتند؛ یک مجتمع تفریحی که بعلاوه دارای یک هتل و یک موزه و بعلاوه آکواریوم است.

زندگی دریایی برلین که بزرگ ترین آکواریوم استوانه ای مستقل دنیا با ارتفاع 14 متر است، بازدیدکندگان را برای گردش با سوار بر آسانسور شیشه ای می کرد.

دو نفر بر اثر ترکش شیشه مجروح شدند و پلیس با نگرانی از اینکه ممکن است آسیب ساختاری وجود داشته باشد، هتل را در مجموعه تخلیه کرد.

نه آتش نشانی و نه پلیس درباره سرنوشت این ماهی ها اظهار نظری نکردند، اگرچه پلیس در توییتر خاطرنشان کرد که خسارات دریایی باورنکردنی وارد شده است.

طبق اعلام وب سایت مجموعه DomAquaree، آخرین بار این آکواریوم در سال 2020 بازسازی شد. به گفته این سازمان، در طول کار ارتقاء، تمام آب از مخزن تخلیه شد و ماهی ها به آکواریوم هایی در زیرزمین ساختمان منتقل شدند، جایی که یک مرکز نگهداری از ماهی ها وجود دارد.

درباره علت ترکیدن این آکواریوم تا به امروز اظهارنظر رسمی نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1602

به "آکواریوم برلین منفجر شد ، ماهی ها به خیابان آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم برلین منفجر شد ، ماهی ها به خیابان آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید