برقراری 2 پرواز از مادرید به تهران دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده

به گزارش درگ فایل، سفارت ایران در اسپانیا از برقراری 2 پرواز فوق العاده از مادرید به تهران در روزهای دوشنبه و چهارشنبه 15 و 17 اردیبهشت ماه برای بازگرداندن هموطنان ایرانی خواستار بازگشت به کشور خبر داد.

برقراری 2 پرواز از مادرید به تهران دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه ای خطاب به هموطنان ایرانی که بعد از شیوع کرونا مایل به بازگشت به کشور هستند، از برقراری 2 پرواز مادرید - تهران در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز متقاضی پروازهای فوق العاده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدا مادرید به مقصد تهران می رساند، به دنبال هماهنگی های انجام پذیرفته و اخذ مجوزهای مورد نظر، پروازهای مذکور برای روزهای دوشنبه چهارم می (15 اردیبهشت ماه) و چهارشنبه ششم می 2020 (17 اردیبهشت ماه) ساعت 16:15 برنامه ریزی شده و طبق برنامه زمانی انجام خواهد شد.

این سفارتخانه می افزاید: در مورد نحوه خرید بلیت در حال انجام هماهنگی های لازم با ایران ایر هستیم و به محض تعیین شدن شرایط اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید پیش از این در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که برنامه پروازهای فوق العاده از اسپانیا به عنوان یک اولویت در دستور کار برنامه سفارت قرار داشته و در این ارتباط به صورت روزانه پیگیری های مستمری به صورت مکاتبه ای و تلفنی با مسئولان نهادهای ذیربط اجرا شده و در حال انجام است.

در این اطلاعیه آمده بود: به دلیل بروز برخی مسائل از سوی تعداد محدودی از مسافران پروازهای اجرا شده در این چارچوب از مقصد کشورهای دیگر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تصمیم به بازنگری و بروزرسانی پروتکل های بهداشتی خود جهت ورود مسافران به مبادی مختلف کشور گرفته و همین امر باعث ایجاد تأخیر در انجام پروازها شده است.(اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 399

به "برقراری 2 پرواز از مادرید به تهران دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری 2 پرواز از مادرید به تهران دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید