تحریم دربی به وسیله طرفداران آبی

به گزارش درگ فایل، تیم های اینتر و میلان در حالی پس از فیفا دِی جاری و در تاریخ 16 بهمن در چارچوب هفته بیست وسوم سری A ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت که با اعلام مسؤلان برگزاری این رقابت ها، این بازی با گنجایش 50 درصدی استادیوم سن سیرو (40 هزار تماشاگر) برگزار خواهد شد. بازی های دو هفته اخیر سری A ایتالیا به علت افزایش موارد ابتلا به سویه تازه کرونا یعنی اُمیکرون با حضور تنها پنج هزار طرفدار در هر بازی برگزار شده است، با این حال طرفداران متعصب اینتر از برگزاری دربی دلامادونینا با حضور 40 هزار طرفدار ناراضی هستند.

تحریم دربی به وسیله طرفداران آبی

اولتراهای اینتر که جایگاه کوروا نورد استادیوم سن سیرو به آنها اختصاص دارد، هشدار داده اند در اعتراض به حضور 50 درصدی طرفداران در دربی دلامادونینا، این بازی را بایکوت خواهند کرد و در جریان بازی نه شعاری سر خواهند داد، نه پرچمی تکان خواهند داد و نه بنری روی سکوها به اهتزار درخواهند آورد.

طرفداران متعصب اینتر که خواستار حضور تعداد بیشتری از طرفداران تیم متبوع شان در استادیوم برای تماشای دربی میلان هستند، گفته اند این بازی را بایکوت خواهند کرد، مگر اینکه جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر بلیت های بیشتری را به اولتراها اختصاص دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1459

به "تحریم دربی به وسیله طرفداران آبی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تحریم دربی به وسیله طرفداران آبی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم دربی به وسیله طرفداران آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید