تحولات ادلب، رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در آینده نزدیک ملاقات می نمایند

به گزارش درگ فایل، ریاست جمهوری ترکیه خاطرنشان کرد که رئیس جمهور این کشور در آینده نزدیک با همتای روس خود در باره تحولات ادلب گفت وگو خواهد نمود.

تحولات ادلب، رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در آینده نزدیک ملاقات می نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال تحولات و اتفاقات دیروز در استان ادلب سوریه، ریاست جمهوری ترکیه گفت که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور با ولادیمیر پوتین، همتای روسش در آینده خیلی نزدیک ملاقات و گفت وگو خواهد نمود.

دیروز پنجشنبه در حملات هوایی سوریه و روسیه به مواضع تروریست ها، بیش از 30 نفر از نظامیان ارتش سوریه کشته شده اند و این مسئله باعث خشم مقامات ترکیه شده است. روسیه می گوید حضور نیروهای ارتش ترکیه در منطقه بر اساس هماهنگی نباید اتفاق می افتاد و شماری از نیروهای ترکیه با گروه های مسلح و تروریستی مانند جبهه النصره (شاخه سوری القاعده) همراه بودند که هدف قرار گرفته اند.

بنا به گزارش شبکه تی.آر.تی، دفتر ریاست جمهوری ترکیه همچنین گفته است که اردوغان امروز (آدینه) قرار است با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ و امانوئل ماکرون، رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه در مورد اوضاع ادلب سوریه گفت وگو خواهد نمود.

ترکیه به عنوان عضوی از پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) انتظار دارد اعضای این ائتلاف از او در قضیه ادلب حمایت کند با این حال، یاری های این اعضا به ویژه آمریکا عملی نبوده و تنها محدود به اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی بوده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 236

به "تحولات ادلب، رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در آینده نزدیک ملاقات می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولات ادلب، رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در آینده نزدیک ملاقات می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید