توزیع 10 هزار قرص نان و نمک تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مسئول کانون خدمت رسانی رضوی در چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 10هزار قرص نان پخته و به همراه بسته نمک تبرکی حرم مطهر رضوی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

توزیع 10 هزار قرص نان و نمک تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری

بهروز مردانی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم زمان با سالروز رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت حضرت امام رضا(ع)، با همت بانوان خادمیار رضوی در چهارمحال و بختیاری بیش از 10هزار قرص نان پخته و به همراه بسته نمک تبرکی حرم مطهر رضوی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رسانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: 23 کانون تخصصی تحت نظارت این دفتر در استان فعال هستند، کانون تخصصی بانوان و خانواده به مناسبت دهه پایانی ماه صفر اقدام به پخت نان و توزیع بسته های تبرکی در بین خانواده های نیازمند کرد، این کار با هدف با هدف ترویج سیره اهلبیت و گرامیداشت ایام شهادت امام رضا(ع) انجام شد.

وی اضافه نمود: خدمت رسانی به محرومان از اهداف فعالیت های خادم یاران رضوی در چهارمحال و بختیاری است.

مردانی نژاد توضیح داد: 100 بانوی خادم یار در اقصی نقاط استان طی روز گذشته و امروز اقدام به پخت 10هزار قرص نان و نوعی نان سنتی(کاکولی) کردند.

وی اعلام نمود: نان های آماده شده در محلات مختلف چهارمحال و بختیاری و در بین خانواده های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 684

به "توزیع 10 هزار قرص نان و نمک تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 10 هزار قرص نان و نمک تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید