حمایت ها از بورس مستمر می شوند؟ ، تعادل در بورس فردا

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران،در جریان معاملات امروز بازار سرمایه دو سیگنال مهم فرایند شاخص را تغییر داد. صبح امروز جلسه وزیر اقتصاد با حقوقی های بازار سرمایه فرایند منفی و صف فروش بازار را تغییر داد. از طرف دیگر رئیس سازمان بورس هم در گفتگوی تلویزیونی خود گفت: از امروز شاخص بورس مثبت می گردد.

حمایت ها از بورس مستمر می شوند؟ ، تعادل در بورس فردا

همین دو سیگنال کافی بود تا فرایند بازار تغییر کند و شاخص کل بورس در انتها بازار امروز با 21 هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و 361 هزار واحد قرار بگیرد. اما بازار فردا چگونه است

روز گذشته نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه درباره فرایند بازار سهام در روزهای آینده گفت: برای بازگشت بازار دستکم دو موج قوی خرید را باید مشاهده کنیم که تا کنون رخ نداده است.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه هم امروز و بعد از رشد شاخص بورس گفت: خوب است منابعی اگر قرار است به بازار تزریق گردد در جهت حمایت از بازار صورت بگیرد اما در عددهای نزدیک فروش همین سهم ها و خرید اوراق و مجددا پایین تر خریدن می تواند اعتماد را برای همواره از بازار ببرد همانگونه که امروزه می بینیم 12 میلیون نفر در رمزارزها مشغول به فعالیت هستند و به نوعی کوچ سرمایه در بازار رخ داده است.

رئیسی ادامه داد: در کل اخباری که مبنی بر حذف قیمت گذاری دستوری خودرو، تثبیت نرخ خوراک پتروشیمی ها و به طور کلی پیش بینی پذیر شدن اقتصاد در جلسه امروز شنیدیم همه اتفاقات خوبی است و درصورتی که به انتها برسد می تواند ترس و فروش غیرمنطقی در بازار را کاهش دهند.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: در صورتی که اقدامات حمایتی حداقل برای چند روز ادامه یابد می تواند فروشنده های بازار در قیمت های فعلی، را از بازار خارج کند و جان تازه ای به بازار بدهد. بعلاوه در کل برای فردا بازار متعادلی را شاهد خواهیم بود در سهم هایی که امروز صف خرید بود تعادل را شاهد هستیم.

آخرین پیش بینی های بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1298

به "حمایت ها از بورس مستمر می شوند؟ ، تعادل در بورس فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ها از بورس مستمر می شوند؟ ، تعادل در بورس فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید