حکومت نظامی در لندن

به گزارش درگ فایل، خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، یکشنبه ده ها هزار تظاهرکننده برای حمایت از جنبش زندگی سیاه پوستان مهم است به خیابان های لندن آمدند. در ابتدا این تجمع مسالمت آمیز بود، اما بعدتر، بعضی از معترضان با پلیس درگیر شدند.

حکومت نظامی در لندن

به گزارش ایسنا، پلیس لندن در پیامی توییتری بیان کرد: به دلیل بی نظمی ایجاد شده در مرکز وست مینستر، مجوز اجرای دستور پراکندگی بند 35 از سوی بازرس گرین وود برای وست مینستر صادر شده و از ساعت 21 و 15 دقیقه یکشنبه تا 6 صبح روز دوشنبه قابل اجراست.

در جریان اعتراضات، پلیس 12 تن را دستگیر کرد.

انتقاد بوریس جانسون

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با بیان اینکه اعتراضات ضدنژادپرستی در لندن با رفتار خشونت طلبانه از جهت خود منحرف شده است، به افراد مسئول هشدار داد که باید نسبت به این شرایط جوابگو باشند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ده ها هزار تن روز یکشنبه به خیابان های لندن آمده و بار دیگر خشونت پلیس آمریکا که به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس منجر شد، محکوم کردند. با کم شدن تعداد معترضان، بعضی از آن ها با پلیس درگیر شدند.

این در حالی رخ داد که روز شنبه نیز معترضان با پلیس سوار بر اسب در نزدیکی محل زندگی بوریس جانسون درگیر شدند. در جریان این درگیری، 14 افسر پلیس زخمی شدند که جراحت دو تن از آن ها جدی بود.

در همین رابطه، نخست وزیر انگلیس در توییتر نوشت: مردم این حق را دارند که در عین رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به صورت مسالمت آمیز اعتراض نمایند، اما حق ندارند به پلیس حمله ور شوند. این اعتراضات، با رفتار خشونت طلبانه از جهت خود منحرف شده و این خیانت به هدفی است که ادعا می گردد اعتراضات برای آن است. افراد مسئول باید جوابگو باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 479

به "حکومت نظامی در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکومت نظامی در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید