خبرنگاران معاون وزیر ورزش: من و همه مردم در مقابله با کرونا مسوول هستیم

به گزارش درگ فایل، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان گفت: سهم من به عنوان یک شهروند و حتی همه مردم در بحران کرونا پذیرفتن مسوولیت برای سلامتی خود و جامعه است و نمی توانیم به دلیل اینکه جسم و جان هر کسی چون متعلق به خودش است، هر طور می خواهد رفتار کند.

خبرنگاران معاون وزیر ورزش: من و همه مردم در مقابله با کرونا مسوول هستیم

مهین فرهادی زاد این توصیه را روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد و اضافه نمود: ویروس کرونا 150 کشور را دربرگرفته است و با ماندن در منزل و داشتن سعه صدر، آرامش، مهر و محبت از این بحران عبور خواهیم کرد.

وی گفت: این عادت طولانی مدت در منزل تجربه و بهترین فرصتی است تا کارهای انجام نداده را دنبال کنیم. به نظر می رسد ورزشکاران الگوهای خوبی هستند تا با ترویج ماندن در خانه بتوانند هرچه سریعتر این ویروس را بیرون نمایند تا در سال 99 سلامت دوباره به کشور بازگردد.

معاون وزیر ورزش و جوانان می گوید: بهترین شیوه مبارزه با کرونا این است که مردم در خانه بمانند و مایحتاج خود را به گونه ای مدیریت نمایند تا کمتر بیرون بیایند.

فرهادی زاد گفت: ورزشکاران هم با دستورالعمللی که وزارت ورزش و جوانان اعلام نموده است فعالیت های ورزشی خود را در منزل دنبال می نمایند و حتی سایر اعضای خانواده هم با ورزش کردن در خانه سلامت خود را برابر کرونا افزایش دهند.

وی اضافه نمود: من به عنوان مقام مسوول در حیطه فعالیت کاری خود برابر تمام پرسش ها جوابگو هستم و کارها را به وسیله تلفن و فضای مجازی رصد و پیگیری می کنم و حتی در جلسات با رعایت حد فاصله و با استفاده از دستکش و ماسک حاضر می شوم.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 279

به "خبرنگاران معاون وزیر ورزش: من و همه مردم در مقابله با کرونا مسوول هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر ورزش: من و همه مردم در مقابله با کرونا مسوول هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید